Ervaringen Dtronics DT-01

Zoidsity

Go with the flow..
Lid sinds
22 januari 2003
Berichten
13.946
Locatie
在一種幻覺
Iemand ervaring met deze?

Werkt ‘t goed met de D-50/-550/-05?

En qua degelijkheid?


Ben wel benieuwd eigenlijk.. erg weinig op YouTube te vinden erover :erm:
 
Iemand ervaring met deze?

Werkt ‘t goed met de D-50/-550/-05?

En qua degelijkheid?


Ben wel benieuwd eigenlijk.. erg weinig op YouTube te vinden erover :erm:

Ik heb er een staan voor m’n D-05 (moet nog steeds een goede review maken voor YT). Degelijk apparaat. Is niet echt bedoeld voor live gebruik lijkt het, kan soms een midi noot blijven hangen. Dit gebeurt heel weinig bij normaal gebruik en als ik het goed begrijp is dit bij de Roland P1000 soms ook zo.

Verder zit alles er op. Bij enkele menu’s wel handig om deze te openen op het display om te zien wat je aan het doen bent zoals bijv. bij FX keuze.

Prijs is wel erg hoog vind ik persoonlijk maar het alternatief (P1000) is nog duurder. Ik heb de DT-01 destijds met 15% korting gekocht bij synthcity de webshop van Dtronics.
 
:okdan: thanks!
Prijs vind ik inderdaad ook wel aan de hoge kant.. vandaar dat ik het zomaar op de gok kopen een beetje te grote stap vind.
 
:okdan: thanks!
Prijs vind ik inderdaad ook wel aan de hoge kant.. vandaar dat ik het zomaar op de gok kopen een beetje te grote stap vind.

Ik lees net m’n bericht terug en daar moest dus PG1000 staan!

Ja ik had geluk dat ze een kortingsactie hadden. Dat was voor mij een beetje wat de knoop doorhakte. Als je nog specifieke vragen hebt of video/foto wensen dan hoor ik het wel
 
Ik ben niet de grootste prater laat staan "vlogger" maar ik heb m'n best gedaan wat van de DT-01 basics te laten zien aangezien er praktisch geen beeld materiaal van te vinden is.

 
Hey, thanks voor de review! :okdan:
 
Back
Top