Koken in pyjama

Hier is het recept van met een papje. Een pak meel voor wit brood (niet te veel), water er op, flavor drops (banaan smaak vind ik lekker) er op, mixen, arfryer 9 minuten ongeveer 200c. En eetse.
 
- een halve liter roomijs
- een scheutje melk
- 2 bananen (zonder schil)
- een scheut rum

Even in de blender, en klaar is je hemelse milkshake

Variatie-tip: Gebruik ipv de bananen en de rum eens aardbeien en wodka.

:biertje:
 
Zalig Kalkoen gerecht :{

Ingredienten: een kalkoen van ongeveer 7 kilo Twee grote flessen whisky Spekreepjes

Kruiden Een fles olijfolie

Bereidingswijze:

De kalkoen maseren en de binnenkant inwrijven met peper en zout. De oven voorverwarmen

Op 1800 .een longdrinkglas voor de helft vullen met whisky. De whisky opdrinken tijdens het

Voorvwerwammen van de oven De kalkoen op een vuurvaste schotel leggen en een tweede glas

Wiskey inschenken. Het glas wiskey opdrinken en de kalkoen in de in de oven zetten. Na

20 minuten de oven op 200 graden zetten en 2 glaven vubben met wiskey. De glaven opdlinken en de scherven van et eerste gas oplaapen. Na en haiff uur, de hoven opedoen om ddeend tesjekkn. Blantwonnezalf in de padkamer ganaale en op de povekand van de linkerhand toen. Denove opedoen naadatet eerste glaf leegis en de sjotel vastpakke.

De blantwondezalf op de binnekand van de regthant djoen endeent optrape. Deent nogis oprape en met nen nandoek de bwantwondesalf van deent vege.

Ze hande ontvette me viskey en de tupe ssalf veeroprape. Tkapotte glazzopvege endeent terug in dehove dooen. Deheent oprape en dove eerst opedoen. De twwwiede fjes biske opedoen en overeindzette. Opstjaan van de -vjoer ent vetssspek ondrde kasd vege. Nogis opstjaan van de vjoer en tochma blijve zitte. `t bies op de gjondzjette. Uide fjes djinke wande glave sijn opof kabot. Denove aftette deooge sljuite en omvalle.

bon apentiet
 
De inzending van Dave Smith is, uiteraard, met Tequilla:

Screenshot 2020-05-25 at 11.35.14.png
 
Is dat een hint dat hij het naakt doet ? dat hij geen pyama draagt. Ik wou bijna dezelfde grap maken.
 
Back
Top