Bombario - In My Mind [Met Video]

bombario

Ouwe rot
Lid sinds
9 januari 2004
Berichten
4.655
Locatie
Zwolle
Ik heb er weer een. Deze lag al even op de plank, maar ik had steeds geen zin om hem af te maken. Dat heb ik van de week wel gedaan en voor het eerst volledig met Neutron 3 en een klein beetje Ozone. Dat werkt heerlijk samen zeg :okdan: De videoclip heb ik gemaakt met ZGame Editor in FL Studio en dat is ook een mooie tool. Image Line heeft een prijsvraag voor de mooiste clip en dat leek me een goede reden er eens goed in te duiken. Enjoy! :W



P.S. Dit is de SoundCloud-versie met beter geluid:

 
Hele dikke track Rutger! Zag hem toevallig eerder op Youtube, dus heb daar ook m'n comment achtergelaten. Goede balance, lekkere geluiden en flowende bassline!
 
Dank voor alle positieve reacties, dat geeft energie :okdan: Panning heb ik gedaan met de visual mixer in Neutron en dat werkt best goed. Je ziet een veld met Links en Rechts en dan kun je partijen naar links of rechts slepen, harder of zachter zetten (omhoog en omlaag) en mono of juist wijder maken. Dat doe je vooral op gehoor en het is eens wat anders dan de standaard faders en panning-knoppen. Ook kun je snapshots maken om te AB'en. Weet niet of het een blijvertje is, maar ze hebben het goed verzonnen :okdan:
 
Lekker relaxt en rustig progressive nummertje. :) Balans klinkt lekker. Alles mooi duidelijk. En de flow is ook dikke prima. Ga zo door!:okdan:
 
Sinds ik dit soort muziek van je hoor ben ik eigenlijk wel positief over wat je maakt... Ik vind dit ook weer een heel mooi uitgewerkte track, fijne mix, details die het interessant houden, toffe vibe... Meer van dit!
 
Back
Top