The Behringer MonoPoly.

safe_imagae.php.jpeg


 
Vraag me af of de BonoPoly ook de snelle-Lfo truc kan met die tussenstand.. en of een tubbutec upgrade zou werken in deze. Iemand daar enig idee bij? (bijv. met andere Behringers en bekende trucjes / mods van de originele?)
 
Vraag me af of de BonoPoly ook de snelle-Lfo truc kan met die tussenstand.. en of een tubbutec upgrade zou werken in deze. Iemand daar enig idee bij? (bijv. met andere Behringers en bekende trucjes / mods van de originele?)
heb daar vd week ff mee lopen kutten op het origineel.. ik kreeg er niet bijzonder veel meer interessante klank uit dan met die mod sectie opties... of mis ik iets?
 
heb daar vd week ff mee lopen kutten op het origineel.. ik kreeg er niet bijzonder veel meer interessante klank uit dan met die mod sectie opties... of mis ik iets?
Je bedoelt dat de LFO in audio-rate, beetje hetzelfde klinkt als FM? (lijkt me logisch) Ik neem aan dat je de LFO daadwerkelijk in audio-rate stand gekregen hebt?
Met de reso omhoog, en de snelle LFO naar het filter zou je toch 'spraak achtige' toestanden kunnen maken die je niet met de Mod sectie voor elkaar krijgt.

Intussen heb ik het manual doorgespit van de Bonopoly, en kan daar niet vinden of je met MIDI de 4 voices ook parafoon kan bespelen.
Hoop dat er een eigenaar straks zulke info wilt delen, ook de lfo truc, etc
 
Laatst gewijzigd:
ja totally

Ik ga hem skippen dan. Ik heb niet dat gevoel bij andere clones van ze. Model D klinkt als de Moog Model D remake, TB-3 klinkt als een 303. Als ik meteen hoor dat er iets niet klopt zonder dat er een A/B test gedaan wordt is het niet goed.
 
ik ben vooral benieuwd hoe de handel in het laag blijft staan. net als de 101 staat de MP als een huis en punched als n gek.. net als de oscillator blend, daar zit toch ook wel de magic. die behringer mp schreeuwt in de demo's terwijl hij ook heel smooth kan klinken door dat heerlijke originele ssm filter
 
ik ben vooral benieuwd hoe de handel in het laag blijft staan. net als de 101 staat de MP als een huis en punched als n gek.. net als de oscillator blend, daar zit toch ook wel de magic. die behringer mp schreeuwt in de demo's terwijl hij ook heel smooth kan klinken door dat heerlijke originele ssm filter
Ik vind de Bonopuly wel super hoor , kan heel compact klinken ook ofzo ... schreeuwen wat minder IMO , buiten electro ook wel een echte Italo bak precies ... ik snap al dat gezeur hier weer niet zo , koop dan een origineel die geen midi heeft en waarschijnlijk nog onderhoud nodig heeft ook ... enkel en alleen die effects sectie en de polyarp zijn het geld al waard , zelfs al zou het helemaal niet op het origineel lijken dan is het nog steeds een verdomd dikke bak ...
 
Het nadeel van dit argument is, als je het maar ver genoeg oprekt, dat zelfs de slechtst klinkende synth een goede synth is, als de prijs maar laag genoeg is.
Da’s toch geen nadeel?

Je hebt nog altijd de keus en eigen smaak 😉
 
Bij die video van Kebu hoor je het keyboard enorm 'klikken en klakken' als hij er op speelt met laag volume, ongebrijpelijk dat Behringer er van die kl*te keys in blijft zetten.
Bijna alles is goed er aan, maar die keys... wat een misser zeg steeds.
 
Back
Top