The Behringer MonoPoly.

safe_imagae.php.jpeg


 
Ik vind het origineel al niet echt bijzonder eigenlijk, maar ik vind hem er wel mooi uitzien met dat Moog-achtige kantelbare paneel.
 
Waar is de 2600 plots heen??? Werken ze ooit wel eens iets af.
 
Behringer heeft de afgelopen twee jaar meer synths gereleased dan menig bedrijf in hun hele bestaan 8)
 
Tjah, leuke synth daar niet van, maar ik hoor niet echt iets bijzonders eigenlijk :#
 
Zal de enige wel zijn dan maar vind het heerlijk klinken. En ziet er fantastisch uit.
Gaat moeilijk worden deze te weerstaan. Is er al een prijs bekend?
 
hoezo zien die behringer clones er toch altijd zo scheef uit? kan niet precies mijn vinger erop zetten wat mij stoort maar ik vind dat bij de originelen elk element van het paneel bewust geplaatst is en ook de afstanden en het layout coherent zijn.
 
Lekker rocken behringer! klapbaar, mag stuk gegooid worden op het podium ivm redelijke kosten. klinkt toch gewoon goed.
 
Zal de enige wel zijn dan maar vind het heerlijk klinken. En ziet er fantastisch uit.
Gaat moeilijk worden deze te weerstaan.

Die mag ook wel een plaatsje krijgen in mijn studio.:D
 
Zijn dat de handen van Alex Ball in de demo?
 
Leuk... maar klinkt verreweg niet als mijn mono/poly...

Wel natuurlijk tof qua features! Maar denk dat ik parafoon eerder dan de Medusa zou willen... die klinkt wel echt vetter
 
Hij klinkt wel in de richting van een monopoly, alleen wel wat matter. Dat kan aan de instellingen liggen natuurlijk. Monopoly bassen en brass-achtige akkoorden en zeurderige, beetje snijdende leads zijn toch wel de sterke kanten van de orginele, naar mijn mening. Eigenlijk is alles wat ik tot nu toe van de Behringer synths en drumcomputer clones heb gehoord, toch niet helemaal wat ik zou verwachten (of toch wel, voor het geld).
 
En alweer haalt ie zijn inspiratie uit mijn synth collectie. Whats next? Ik gok een re201
 
Ik heb de Mono/Poly gehad, er door Saint Eric een schakelaar voor snellere envelopes en een cv-ingang om de effectsectie aan te zetten laten inbouwen, maar toch viel het geluid me zo tegen dat ik hem vrij snel heb verkocht. Drie geluiden hebben een rol op twee cd's gehaald. Toen ik nog geen Moog Taurus had, kon ik die met vier vco's van de Mono/Poly en een choruseffect benaderen.

Deze gaat er dus niet komen. Het was wel interessant geweest als Behringer er een volledig polyfone synth van had gemaakt. Toch is de Mono/Poly gewild, dus hij zal wel goed verkopen.
 
Back
Top