• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

UAD Arrow

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Bricks

Stamgast
Lid sinds
14 april 2011
Berichten
373
Wegens aanschaf van zijn grote broer (Apollo Twin x quad) verkoop ik mijn Universal Audio Arrow.
Ik heb de Arrow gekocht in augustus 2018. Het is een hele fijne audio interface en helemaal voor producers die mobiel willen zijn. De arrow is namelijk bus powered. Je hebt dus geen voeding en stopcontact nodig. Enkel een thunderbolt 3 kabel nodig. Die moet je nog wel zelf aanschaffen, want ik heb die van mij weer in gebruik voor de Apollo.

De Arrow is volledig schadevrij en heeft altijd in een rookvrije ruimte gestaan. Komt inclusief de doos.

Ophalen kan (ik ben woonachtig in de buurt van Breda), maar verzenden kan ook wel op kosten en risico van koper.

Vraagprijs: 335 euro

IMG_2834.jpeg
 
Nog vergeten te melden. Komt met Analog Classics bundle. Dit zijn de volgende plugins:
UA 610-B preamp and eq
Marshall classic plexiglass amplifier
Teletronix LA-2A legacy
UA 1176LN legacy
UA 1176SE legacy
Pultec EQP-1A legacy
Pultec pro legacy
Ampeg SVT-VR Classic bass amp
Precision channel strip
Precision reflection engine
Precision delay modulation
Precision delay modulation L
Raw distortion
​​​​​​​Realverb pro
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top