Prijsdrop Zoom Arq 48

Heb 'm ook zo ontdekt. Toch ook maar ff besteld, ik hou wel van weird spul en heeft volgens mij wel een hoge fun factor. Hij is ondertussen wel weer 10 euro duurder geworden. :frons:
 
Heb m ook besteld. Levering half aug want zit vanaf maandag me dood te vervelen met n mondmasker in Kreta :stupid
9 dagen geartime verloren.
zal dan maar wat songteksten schrijven.
 
Heb 'm ook zo ontdekt. Toch ook maar ff besteld, ik hou wel van weird spul en heeft volgens mij wel een hoge fun factor. Hij is ondertussen wel weer 10 euro duurder geworden. :frons:

wow... idd.. maar nog steeds erg veel leuks voor de prijs van een Volca of vergelijkbaar.. Ik ken eigenlijk geen enkele sequencer met de deze mogelijkheden voor deze prijs. :engel:

klinkske sterkte :) Maar het is het wachten waard.. echt een super leuk ding!!
 
Denk dat Gear4music er nu best wel veel van verkoopt. Meer vraag, dan een hogere prijs, een tientje meer zal voor veel mensen geen drempel zijn. Gaan ze >100 euro, dan gaat psychologie een rol spelen en haken mensen af, denk ik.
 
Bij nieuw werkt die psychologische grens idd iets anders lijkt wel.. als iets alleen nog tweedehands te vinden is lijkt een prijsstijging de gewoonste zaak van de wereld.. terwijl nieuw spul na introductie vaak nog iets zakt in prijs.. (Deepmind 12, Akai Force.. etc..) tot uiteindelijk dumpprijzen..
Als ik de AR48 vergelijk met bv een Volcakastje.. die ook iets van 100 zijn is het wel meer apparaat en een beduidend betere bouwkwaliteit. Als ze het OS nog iets hadden door geëvalueerd was het nog een koopje voor 300 euro. Hij mist bv van die handige copy functies. Ik vind em wel te vergelijken met een Elektribe 2 sampler.. ook wat bugs van gelijke aard.. en insert fx per track.. al heeft die wel een part copy vanuit een ander pattern..

De oudere Electribe samplers (die met ruizende buisje) zijn momenteel tweedehands duurder dan de nieuwe.. en dit was 4 jaar geleden voor de introductie van de Electribe 2 sampler niet echt het geval, terwijl de 2 toch veel betere specs lijkt te hebben.. vreemde gang van zaken :D
 
Laatst gewijzigd:
Denk dat Gear4music er nu best wel veel van verkoopt. Meer vraag, dan een hogere prijs, een tientje meer zal voor veel mensen geen drempel zijn. Gaan ze >100 euro, dan gaat psychologie een rol spelen en haken mensen af, denk ik.

Ze zijn niet akkoord precies, is weer €34 duurder geworden :erm:
 
Mijne komt uit uk. En te vroeg want is al verstuurd zie ik. Dus mogelijk verkeerde stekker en levering terwijl ik ver van huis ben. Hoe dom: ik vraag verzend op 12/8... waarom is dat dan een optie als ze t toch niet doen.
 
Mijne komt uit uk. En te vroeg want is al verstuurd zie ik. Dus mogelijk verkeerde stekker en levering terwijl ik ver van huis ben.
De mijne kwam volgens mij ook uit UK, zit gewoon verloopstekker bij.

Ik zie dat hij vandaag bij Gear4music wèl naar €109,- is gegaan. Dus ik heb eigenlijk €20,- winst gemaakt. Wat zal ik daar nou toch weer eens van gaan kopen?
 
Wat zal ik daar nou toch weer eens van gaan kopen?

Een leuk T-shirtje?

GAS.jpg
 
Leuk om te zien dat er meer mensen bezig zijn met een arq.
Ik heb zelf al een paar jaar de 96 en dan sinds mei de 48 erbij.
Behalve dat ze beide rond zijn, is de workflow toch wel verschillend per arq.
Voor degene die het nog niet wisten, je kan via usb gewoon een powerbank gebruiken.
Dan kan je ook lekker in de tuin een jamsessie houden :)
 
De mijne is vandaag toegekomen. Heel leuk ding! Bevalt me voorlopig beter dan mijn Elektribe 2. Er zat wel geen verloopstuk bij voor de UK stekker maar dat had ik gelukkig nog liggen. :okdan:
 
EvilCarrot : Leuk! :) Al is het een beetje slordig van G4M om die adapter er niet bij te doen.

Nou, we hebben onderhand genoeg mensen om een fanclub op te richten, de ARQonauts. :D
 
Back
Top