Roland Integra bezitter (omgeving NH)

Status
Please reply by conversation.
Lid sinds
22 Maart 2008
Berichten
9.983
Locatie
-
Heb al redelijk wat spullen vergaard en vind verkopen buiten dat het een gedoe is, toch vaak geen goed idee. Soms toch weer spijt.. dan zet ik het liever even tijdelijk weg. Weet niet of iemand dit herkend?

Zou dus eens 'n Roland Integra (maandje ofzo) willen proberen. Als jij je Integra wel ff kan missen en ook eens iets zou willen proberen? Stuur een PB.
Analoge synths lijkt me geen goed plan (zie: https://www.synthforum.nl/forum/syn...ynths-e-d-tijdelijk-uitwisselen-levensvatbaar) maar heb genoeg spullen van Elektron bv.. Of bv een Roland JD990 met vintagekaart (ik noem maar iets..). Ideaal zou zijn als het gelijke waarde heeft, anders nog iets erbij ofzo.

Voorwaarde is uiteraard dat spullen met respect behandeld worden en onbeschadigd terugkeren. Geen presets die overschreven worden maar gewoon puur verkennen en kijken of je er 'n klik mee krijgt. ;)

Mocht je dus je Roland Integra een paar weekjes (klein maandje) willen missen en eens wat MacGyverGear willen proberen? Laat het weten :okdan:
 
Status
Please reply by conversation.

Vergelijkbare discussies

Back
Top