MT-32

Ik weet niet hoor maar dit is wel een echte Roland.
 
Jeeh, die heb ik ook nog ergens op zolder liggen. Zit als het goed is zelfs nog een originele MPU-IPC bij..
 
Vette bak hoor die MT32 :D
Heb 'm ook ooit gehad, die had ik wel iets goedkoper op de kop getikt. Ik geloof 20 euro, en ook weer verkocht voor iets meer.

Deze meneer zal zich wel herinneren dat vroegere games van Sierra en Atari etc gebruik maakten van de MT32 om het geluid erbij te verzorgen.
Dit wordt natuurlijk een holy grail over een paar jaar en zal de prijs van een JP8 laten verbleken :dubbel:
 
Er mist alleen nog de opmerking "Geen onzinbiedingen" en de advertentie zou perfect zijn.. ;)
 
Paar minuten in de vintage afdeling van Marktplaats geeft deze parels:

"De liefhebber weet wat dit apparaat waard is."
"Zeer zeldzaam, uniek."
"Echt een buitenkans."
"Koopjesjagers ongewenst."
"Met pijn in mijn hart".

:mega:
 
Paar minuten in de vintage afdeling van Marktplaats geeft deze parels:

"De liefhebber weet wat dit apparaat waard is."
"Zeer zeldzaam, uniek."
"Echt een buitenkans."
"Koopjesjagers ongewenst."
"Met pijn in mijn hart".

:mega:

:okdan:*D:okdan:*D:okdan:*D:okdan:*D:D:D:D:D:D:D heuuuuuul herkenbaar
 
Volgens mij is dit een heilige graal voor verzamelaars van boxed PC games. Muzikanten moeten het lekker laten liggen. Overigens kun je met een beetje synth die multi-timbraal is een MT-32 compatible geluidsset optuigen die nog beter klinkt.
Maar deze prijs slaat i.d.d. nergens op. Volgens mij moet je er voor 300 een kunnen krijgen die in nieuwstaat is, deze heeft een matige conditie.
 
Volgens mij mag je blij wezen als die er 75 eur voor krijgt. Eigenlijk is die max 40 euro waard. Voor 50 euro kun je al een D110 vinden. Dan heb ik het over een nette MT32 en niet over dat vieslel van de adv.
 
Nostalgie mensen, daar betaal je ook voor:okdan:
 
Ik heb me door dit topic erin verdiept, was verkocht na het horen van Space Quest 3 op de MT-32, en heb er nu een staan. Was 50€.
 
hier heb ik mijn eerste ummer nog mee gemaakt aangevuld met samples uit een effect apparaat (de montarbo r16 ) die 2 sec kon samplen en 2 octaven met midi was aan te sturen.

 
Ik kocht die van mij ooit voor 75 euro.... eigenlijk alleen maar om Dune2 mee te spelen LOL
Als er iemand €650,- voor geeft dan kom ik hem thuis brengen :D:D:D
 
Back
Top