Gebruikers naam veranderen

Hallo Pojo,

Jouw oude berichten zouden dan jouw nieuwe naam als auteur krijgen, wat effectief zou betekenen dat je de geschiedenis veranderd hebt. Verschillende tijdreizigers hebben dit gepoogd, en inmiddels hebben we geleerd dat dit catastrofale effecten kan hebben op het heden en op de toekomst.

Je kunt waarschijnlijk het best een nieuw account maken.

Cheers,
Chris
 
Zou jammer zijn als je een andere naam kreeg, die je nu hebt is juist één van de leukere hier op het forum. :)
 
Ik zou graag mijn gebruikersnaam willen veranderen. Hoe kan ik dat doen?

Naamsverandering wordt inderdaad niet aangemoedigd. Dit om verwarring te voorkomen. Maar het kan en gebeurt wel. Als minimale drempel vragen we je wel een reden te geven. Stuur even een pm, met daarin uiteraard ook je nieuwe gewenste naam. Ik weet niet of ik de rechten heb om het door te voeren. In dat geval stuur ik je verzoek door.

En ja, je naam is wel één van de creatievere! Misschien nog even bedenktijd nemen? :eureka:
 
Handig in zo'n geval om je even opnieuw voor te stellen zodat men dan weer weet wie je daarvoor was.
 
Je kunt waarschijnlijk het best een nieuw account maken.
Dit gaat juist in tegen de forumregels:
Meerdere accounts registreren is niet toegestaan. Posts die via dubbelaccounts zijn geplaatst, zullen worden verwijderd en dit zal leiden tot een permanente ban van al je accounts.
Wat ishi aangeeft is de juiste weg en de suggestie van wi... eh krautrock1958 lijkt me ook een goeie!
 
SmartBits mijn bericht was niet helemaal serieus, in case you didn’t notice. Maar los daarvan - waarom zou ik geen nieuw account mogen maken als ik mijn oude niet meer gebruik?
 
nonklist, dat is hetzelfde tijdreizigersprincipe: als je oude ik er ooit in zou slagen naar de toekomst te reizen zou deze niet op de hoogte zijn van je nieuwe account en wanneer deze dan zou inloggen met je oude account zou je gebanned worden op basis van dubbelaccounts. Je zou natuurlijk een email kunnen sturen naar jezelf in de toekomst, om je hiervan op de hoogte te brengen.
Dit doe je op deze manier:
  1. Klik in het bericht op het tabblad Opties in de groep meer opties op Bezorging uitstellen .
  2. Klik op Berichtopties.
  3. Schakel onder Bezorgingsopties het selectievakje Niet bezorgen vóór in en klik vervolgens op de toekomstige tijd en datum waarop u het bericht wilt laten bezorgen.
 
SmartBits mijn bericht was niet helemaal serieus, in case you didn’t notice. Maar los daarvan - waarom zou ik geen nieuw account mogen maken als ik mijn oude niet meer gebruik?
Bij het eerste deel was het mij duidelijk, bij je oplossing niet. ;)

Maar het wordt niet toestaan; ten eerste om het tijd & ruimte continuüm niet te verstoren. We moeten elke week wel weer een account van een Marty McFly of een Biff Tannen verwijderen, tijdreizigers veroorzaken een hoop extra werk. Nu worden alle mods uiteraard dik betaald, maar we willen het graag binnen de perken houden.
En ten tweede willen we op het forum graag duidelijk houden wie wie is. Mocht iemand bijvoorbeeld tegen een ban aanlopen dan zou die onder een ander account gewoon verder kunnen gaan.
 
SmartBits thanks voor je uitvoerige toelichting. Alhoewel het wat lastig te controleren is, begrijp ik de beweegredenen.

Ten aanzien van het ‘duidelijk houden wie wie is’ punt; wanneer je een gebruikersnaam wijzigt, en deze nieuwe naam bij oude berichten te zien is.. dan zou het een flinke bende worden, aangezien het forum vol staat met citaten en referenties (die vast niet allemaal met een @ gevolgd door een gebruikersnaam zijn geschreven).

Indien iemand bijv. op dit bericht zou reageren met “Beste lieve Nonklist..” en ik zou inmiddels “Ruudfred” heten.. goed, je begrijpt wat ik bedoel. Hence ook mijn (niet helemaal doorgekomen) analogie over tijdreizen en het veranderen van het verleden.

Anyways, bedankt moderatoren, vervelend dat jullie zoveel shitwerk hebben aan lui die er bewust een rommeltje van maken.
 
Back
Top