gearlist...

Vroeger zag je het inderdaad veel meer. Veel mensen zijn ook ITB gaan werken en hebben nu lijsten met plug-ins. Ook wellicht minder sexy (?) om te tonen. Daarnaast denk ik ook dat mensen het om veiligheidsredenen niet meer vermelden.

Ik vind het wel altijd leuk als mensen het bij een track vermelden en om te kijken in het draadje: mijn studio annex crib.
 
Vroeger zag je het inderdaad veel meer. Veel mensen zijn ook ITB gaan werken en hebben nu lijsten met plug-ins. Ook wellicht minder sexy (?) om te tonen. Daarnaast denk ik ook dat mensen het om veiligheidsredenen niet meer vermelden.

Ik vind het wel altijd leuk als mensen het bij een track vermelden en om te kijken in het draadje: mijn studio annex crib.

ja het is minder imponerend (sexy??) om je plugin lijst te exhibitioneren. ja ik ga de taal overnemen...
toch, geeft het een beeld. werk met serum of pigments 2, of juist geheel met soft-modulars. of juist een simpele synth, door een maffe effect chain (wat ik nu tegenwoordig doe.., niet altijd, maar meer). chain maf, en wat afwijkende plugins..

ja wellicht is het melden bij de track, o dit herhaal ik nu elke keer, veel leuker, en wanneer niet gemeld, vragen..

ja het is leuk om een inkijkje te hebben in de studio; er is wat veranderd, wellicht tijd voor nieuwe fotoos.. niet erg veel, maar toch...

nou ja, maak ik zelf een gearlist thread aan voor meselve. die ik steeds aanvul, en mensen die er door heen komen wapperen (ja de ventilator staat aan, krijg je dat soort woorden). 8):beard::walker:
 
Ik vind gearlists soms interessant, als het relevant is. Los van het pronken met mooie lijstjes, vind ik de leesbaarheid van het forum achteruit gaan. Rommelig en onoverzichtelijk.

een draadje over zoiets is dan wel interessant vind ik. Ik snap de behoefte wel om een kijkje in andermans keuken te krijgen en soms zelfs wat cooking skills mee te pikken... en je moet ook maar net weten dat iemand geïnteresseerd is in een uitgebreide uitleg. Dit soort verdiepende vragen komt ook weer niet heel vaak terug in tracks subforum.
 
Gearlist? Das een privacy issue vind ik, zo weet iemand met slechte bedoelingen meteen wat er “te rapen” valt bij je

wel altijd relevant is bij tracks te posten wat er gebruikt is
 
Back
Top