Rekje voor desktop module?

Michaels Keys

Ouwe rot
Lid sinds
1 augustus 2006
Berichten
1.136
Beste forumleden, ik ben op zoek naar een ‘rekje’ waar je een desktop module in kunt zetten zodat hij schuin rechtop staat.
Af en toe zie je in youtube filmpjes iets voorbij komen, paar ‘plankje’ die je in elkaar schuift en voila .. maar in de bekende webshops krijg ik deze oplossing niet gevonden (alleen metalen rack achtige dingen). Bedoeld voor synths zoals een Erebus Dreadbox of Prophet 08 (niet rack-mount), zodat je ze dus schuin op je bureau kunt zetten... Hoop dat ongeveer duidelijk is wat ik bedoel en .. tips zeer welkom, dank! Groeten, Michael
 
Een goedkope oplossing voor dit, zeg maar .... (foto)
 

Attachments

  • 12F843E3-580F-4EE6-9A1B-7F685AA8FCAC.png
    12F843E3-580F-4EE6-9A1B-7F685AA8FCAC.png
    355,9 KB · Bekeken: 146
Dat hout ding is crème café of zoiets. Google effe.
afh vd hoe die je wil kan je ook een ikea laptop stand nemen. Kost niks. Kunststof.
Of luister een keer naar dit muziekje met beelden van sb six en moi.

https://youtu.be/TaJHy8MTfGc
 
Laatst gewijzigd:
inderdaad niet echt goedkoop.

Ik maakte vroeger wel eens zoiets in hout, met de gebruikelijke handzaagmachine en schroeven. Echt mooi 100% "gelijk" waren die niet en dat had soms wiebeltjes tot gevolg.
Maar als ik zou uitrekenen hoeveel ik er over de jaren gemaakt heb en dan weer niet meer nodig had en weggooide of gaf... zal mij wel uiteindelijk meer gekost hebben.

Nu ja, in Plexi is het ook niet alles maar wel mooi op maat van wat ik wou. Misschien moet ik daar eens een universeel model van maken... haha.
 
Ik hou me aanbevolen Paulogic : ) Dank voor alles tips, meeste opties helaas fors aan de prijs (hoopte dat de crème caffee soort ikea product zou zijn ipv Italiaans design .. ; )
 
De ipad stand van Ikea is ook handig voor weinig. Dan kan je het achterste speeltje op een verhoging (bijv de doos) zetten en dan weer op zo'n stand.
Die Asimov van cremacafe lijkt me wat instabiel, ik zou die deluge dan vast een keer omgooien.

Ik gebruik die Ikea dingen ook voor mn 6U euro case. Je hebt ook grotere voor laptopslaptowat mooiere van hout.
 
Laatst gewijzigd:
En dj laptop stands kan ook wat zijn. Die zijn er al vanaf euro.
 
Back
Top