Doos op maat laten maken voor versturing synth

neoking

Stamgast
Lid sinds
1 Maart 2017
Berichten
273
Hi forumgenoten,

Ik zou graag een synth willen versturen per post, maar heb moeite een bijpassende doos te vinden op maat. Is er iemand die hier een oplossing voor weet? Vast wel genoeg mensen die hier ervaring mee hebben gok ik!

Hoor het graag! :okdan:
 
kleef 2 dozen aan elkaar, of snij een dos in 2 en verleng ze met karton. Deftig overlap en deftige kleefband. Zoals je weet, doos in doos is nodig, desnoods 4 dozen gebruiken dus. Ik heb al kromme knoppen ontvangen op slecht verpakte gear, bespaar je dat gedoe.:beard:
laat je een lege doos toesturen, dat kan ook - hebben mensen ook al voor me gedaan.
 
Bedankt voor de tips heren! Ik zat eerlijk gezegd iets meer te denken richting een bedrijf/dienst waarbij je de maten die je nodig hebt doorgeeft en dat zij het voor je in orde maken...of maken jullie daar geen gebruik van? Wel zo makkelijk toch?
 
Ik zat eerlijk gezegd iets meer te denken richting een bedrijf/dienst waarbij je de maten die je nodig hebt doorgeeft en dat zij het voor je in orde maken...

Dozenmakers bestaan, maar je moet meestal wel een groter aantal afnemen. Bij deze is de minimale afname niet zo groot, 10 stuks. Wat je zou kunnen doen, neem de doos groot genoeg zodat het in alle gevallen past. Bij kleinere lading kun je opvullen met verpakkingschips, kranten, etc. Doos-in-doos is altijd een goed idee, dat ook.

Een oplossing als je vaker moet versturen. Gaat het maar om eentje, dan zou ik doen wat klinkske zegt.
 
Laatst gewijzigd:
Bedankt voor de tips heren! Ik zat eerlijk gezegd iets meer te denken richting een bedrijf/dienst waarbij je de maten die je nodig hebt doorgeeft en dat zij het voor je in orde maken...of maken jullie daar geen gebruik van? Wel zo makkelijk toch?

Makkelijk zit een prijskaartje aan.. Als je van gebruikt spul weer iets nieuws kan maken. Die doos in doos en dan een zijkant open snijden gaat ook goed.
 
Back
Top