Nils Frahm Funkhause Salle 3 - Equipment Sale

ishi

Administrator
Staff member
Lid sinds
16 december 2017
Berichten
2.659
Locatie
Utrecht
Nils Frahm gaat een deel van zijn collectie verkopen via Soundgas:


8a12adb1-e044-41c1-a399-fa1609a1498f.jpg


"We have been helping Nils Frahm with equipment for his next album project and live rig. As a result, and also because he isn't minded to keep equipment that's not being used regularly, he has asked us to assist with his Salle 3 sale. Many items have featured on tour and on his recordings and will come with written provenance. We are about to take delivery of the consignment and will broker some larger/delicate pieces. A full announcement with the complete list will come in a special mail out tomorrow, so watch out for it. Please note that some of the above items are already sold or no longer being offered."
 
Het gerucht gaat dat hij vanaf nu alleen nog maar Volca's wil gebruiken. ;)
Als hij dat gaat doen dan zullen de prijzen van 2e hands Volca's wel flink omhoog gaan. Ik denk adt de mensen die recentelijk een Juno-60 verkocht hebben hem dankbaar mogen zijn voor de prijsstijging... ;)
 
Als hij dat gaat doen

Heb bij Frahm een wat dubbel gevoel. Aan de ene kant een getalenteerde muzikant, vooral in de uitvoerende sfeer, maar aan de andere kant hoor ik veel muziekjes voorbijkomen die niet zo interessant zijn. Aan een leuk setje Volca's heeft hij in die gevallen genoeg. De bijzondere gear mag hij voor een zacht prijsje verkopen aan Alessandro Cortini, kijken welke leuke dingen die ermee kan. :)
 
Heb bij Frahm een wat dubbel gevoel. Aan de ene kant een getalenteerde muzikant, vooral in de uitvoerende sfeer, maar aan de andere kant hoor ik veel muziekjes voorbijkomen die niet zo interessant zijn. Aan een leuk setje Volca's heeft hij in die gevallen genoeg. De bijzondere gear mag hij voor een zacht prijsje verkopen aan Alessandro Cortini, kijken welke leuke dingen die ermee kan. :)
Dat gevoel herken ik wel een beetje. Ik vind 'm live erg tof, maar heb maar 1 plaat van hem gekocht. Van Cortini daarentegen inmiddels alles... :luv:
 
Ik denk dat als de beurs blijft doen wat ze doet er een hoop geen geld meer hebben (of lef) om te kopen...
 
die memorymoog gaat voor de hoofdprijs
Viel me bij de verkoop die Alessandro Cortini deed van zijn spullen ook al op dat de prijzen wel een stukje hoger zijn dan wat je normaal ziet. Misschien dat mensne toch meer willen betalen als het van een bekender persoon geweest is.
 
Back
Top