Dragonfly Reverb; Gratis!

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.465
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
Niet alleen gratis, maar ook opensource ;)

Wat bedoel je eigenlijk met "oude kode" ?
Het project bestaat sinds 2017

Ik vind het wel een nadeel dat voor die doodsimple GUI dan weer opengl >=3.x nodig is, dus bijvoorbeeld mijn oude laptop (die ik nog dagelijks gebruik) zou deze niet kunnen draaien.
(op zich niet heel erg, gezien ik het prima in Carla kan draaien en je dan nog alle controls kunt gebruiken)
 
Niet alleen gratis, maar ook opensource ;)

Wat bedoel je eigenlijk met "oude kode" ?
Het project bestaat sinds 2017

Ik vind het wel een nadeel dat voor die doodsimple GUI dan weer opengl >=3.x nodig is, dus bijvoorbeeld mijn oude laptop (die ik nog dagelijks gebruik) zou deze niet kunnen draaien.
(op zich niet heel erg, gezien ik het prima in Carla kan draaien en je dan nog alle controls kunt gebruiken)

ja dat zag ik, en vreemd genoeg crasht deze laatste versie reaper en reason.... op een nieuwe laptop (nou ja, half jaar oud...), heb m nooit op mijn laptop uitgeprobeerd. kan een konflikt zijn.

ja openGL > = 3, ja een nadeel. maar het ondersteunen van openGL 2 en 3, of zoiets werkt niet goed.

oude kode. zo noemde ik het. hij heeft kode van freeverb gebruikt, wanneer ik het me goed herinner, maar veel aangepast, niet heel aandachtig gelezen. ach, zelfs grote programma's hebben "oude kode"... wellicht heeft ie zelf freeverb geschreven, ik moet mijn huiswerk doen! er heeft zelfs een nederlander aan een van de versies meegewerkt, gezien de naam.

overigens werkt op windows 32/64 bits, linux and macos!!

en zelf te compileren oftewel aan te passen, voor de liefhebbers! inderdaad open source, dat had ik er bij moeten zetten. dat is duidelikker.
 
Er zweeft een alternatieve skin rond voor de liefhebber:

jdKv3ah.png
 
Back
Top