Behringer Pro-800 (Prophet 600-kloon)

Zojuist gespot op Facebook:

behringer pro-800
 
Bax levertijden zijn onbetrouwbaarder dan een valse pitbull dus ik zou daar geen waarde aan hechten.
 
Een van de redenen dat ik als het even kan liever niet bij Bax bestel. Net doen of je producten gaat leveren die wellicht zelfs nooit geïntroduceerd gaan worden puur om het als eerste op hun site te hebben.
 
Met het huidige wereldwijde chip tekort zal het nog wel even gaan duren ben ik bang.
 
Een van de redenen dat ik als het even kan liever niet bij Bax bestel. Net doen of je producten gaat leveren die wellicht zelfs nooit geïntroduceerd gaan worden puur om het als eerste op hun site te hebben.
Ach, als ze hetgeen ik wil kopen op voorraad hebben en de prijs goed is dan koop ik wel bij BAX hoor. We weten ondertussen wel hoe ze opereren, maar bij een prijsverschil met Thomann koop ik net zo lief bij BAX. Koop niets wat niet direct leverbaar is, dan weet je dat je mag gaan zitten wachten ;)
 
Ach, als ze hetgeen ik wil kopen op voorraad hebben en de prijs goed is dan koop ik wel bij BAX hoor. We weten ondertussen wel hoe ze opereren, maar bij een prijsverschil met Thomann koop ik net zo lief bij BAX. Koop niets wat niet direct leverbaar is, dan weet je dat je mag gaan zitten wachten ;)
Ik lig niet wakker van een paar tientjes verschil. Als Bax iets 500 euro goedkoper aanbiedt dan ken je de prijs van mijn principes wel ongeveer ;)
 
Ik zie 'm net bij Bax ertussen staan, levertijd 15 maanden.
Stond die er al? Ik zie 'm iig voor de eerste keer "te koop" staan!
Wel zonder prijs overigens.


Bekijk bijlage 3814674
Staat al wat maandjes op de site van Bax
 
Ik lig niet wakker van een paar tientjes verschil. Als Bax iets 500 euro goedkoper aanbiedt dan ken je de prijs van mijn principes wel ongeveer ;)
Snap je wel hoor, maar nadat ik ook van Thomann een b-stock als nieuw opgestuurd kreeg was het wel duidelijk dat ze allemaal (bijna) hetzelfde zijn.
 
Back
Top