[Kickstarter] Daisy embedded music platform

Lijkt wel een soort Teensy 4.0 met audioboard erin verwerkt. Er wordt geschreven over C++, Arduino, PD, Max/Msp Gen~, MicroPython en Faust ondersteuning. Ik ga al mee.

The CPU is an STM32 ARM Cortex-M7 running at 480MHz, and features internal 32-bit floating point processing for optimized DSP instructions. There is 64MB of SDRAM on-board, which is enough for a 10 minute audio buffer. In addition, there is more than 8MB of flash memory for firmware, or permanent storage of audio files.

https://www.kickstarter.com/projects/electro-smith/daisy-an-embedded-platform-for-music

c4686a7de9ab2128182dd238bc58aad6_original.jpg
 
De $29 variant. Komt nog $15 shipping bij en dan evt invoer/btw. Ik heb wel meteen 3 bordjes besteld. Dan tel je een veelvoud van $29 bovenop de originele pledge en betaal je maar 1x shipping.
 
Dit lijkt me leuk om mee aan de slag te gaan. Ik heb alleen niet veel ervaring met Arduino coding oid. Het lijkt me dan bijvoorbeeld leuk om er een module van te maken oid... Zou hiermee kunnen toch?

Zie al dat dus onder de mogelijkheden valt
 
Ow dat is tof ! Die breakout boards zijn ook erg leuk . Stel dat er een paar software fabrikanten mee op de kar springen en je tegen betaling bv. een Valhalla verb erin kunt laden :okdan:
 
Dit lijkt me leuk om mee aan de slag te gaan. Ik heb alleen niet veel ervaring met Arduino coding oid. Het lijkt me dan bijvoorbeeld leuk om er een module van te maken oid... Zou hiermee kunnen toch?

Zie al dat dus onder de mogelijkheden valt

ja dat zou kunnen. Ik raad je dan wel aan om voor de eurorack module variant te gaan. Die is wel duurder, maar ben je van de hele soldeer traject af en kan je meteen aan de slag. Er zullen hopelijk wat fijne voorbeelden komen waardoor de eurorack module wellicht interessant word zonder dat men zelf gaat coden.