• Graphic designers opgelet: Ontwerp jij het nieuwe Synthforum logo?
    Lees hier meer

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Haperende pagina door reclame

Sander02

Just give me the juice...
Beste SF,

Ik begrijp dat de reclame nodig is en zal daar niet over klagen. Maar het is buitengewoon irritant, dat ik nieteens normaal door topics heen kan scrollen.
Op de mobiel blijft-ie telkens haperen op Telefonie reclame.. m'n hele browser hangt vast.

Kan hier aub iets aan gedaan worden? BvD

kobuz

Ouwe rot
Heb je dat ook als je ingelogd bent? Ik heb daar alleen maar last van als ik dat niet ben namelijk.

Nap

XVintage lid
Ongeacht of je ingelogd bent of niet lijkt het me niet de bedoeling dat de site onbruikbaar wordt door reclame? Lijkt me ook niet bevorderlijk voor eventuele nieuwe aanwas.

Dr van Lansberg

Trust me. I'm a doctor
Staff member
Op de mobiel blijft-ie telkens haperen op Telefonie reclame.. m'n hele browser hangt vast.

Kan hier aub iets aan gedaan worden? BvD

Het is inderdaad niet de bedoeling dat je browser vastloopt bij het tonen van een ad. Heb je er alleen last van bij die specifieke ad? En alleen op mobiel?

SRPP

Ouwe rot
ik had inderdaad ook waanzinnige hoeveelheid ads en haperende browser, weer ingelogd nu alles weer goed te doen.
moderne telefoon (Samsung S20)