spot de behringer synth en welke is het??

Een beetje druk gitaar en drumwerk is ook niks mis mee, maar voor mij blijft compositie en totaal klank altijd wel belangrijk, sommig virtuoos gitaarspel en ditto overig bandwerk mist soms een rode draad in de compositie, dat gene wat het verhaal maakt zeg maar, dan blijft er alleen maar een hoop gefreewheel over, tsja, wat moet je er mee. D'r moet een samenhang zijn en dan ook nog 's prettig klinken, het valt niet mee om mij tevreden te houden. Ik weet het. :D

Ik hou in ieder geval niet van stringpartijen als achtergrond bij de wat steviger gitaarmuziek, volgens mij is Faith no More daar ooit eens mee begonnen, en toen had je nog die rockband uit Waddinxveen, geen idee meer hoe ze heten die dat ook veelvuldig deden. Ik snap het wel, een sound en genre ontwikkelt zich voort, maar waar gitaren spelen mogen strings van mij achterwege blijven. Tenzij, tenzij de band Ozric Tentacles heet, dan mag het weer wel. :P
 
Die plaat ga ik 's luisteren dan. Hoewel ik niet zoveel heb met het genre Progrock om regelmatig naar te luisteren, goeie muzikanten kan ik zeker wel waarderen, niet in de laatste plaats omdat bijna alle mainstream muziek die je hoort vanachter een computer gemaakt is en daar ga ik me toch partij van gapen, tenminste als ik die herrie niet al heb uit weten te zetten uit pure irriratie. :D






de enigste computer die er werd gebruikt bij het opnemen was waarschijnlijk de mengtafel automatisering!!!


https://youtu.be/kTrSQWnJtgQ
 
Back
Top