Synthforum Spotify Playlist (Drop hier je tracks)

Ik heb n nummer op spotify maar als ik google opent de app. Ik krijg dus zo geen link.

Als je in Spotify (desktop app) zit, kun je via rechtermuisklik op titel > Share> Copy Song Link een deelbaar linkje opsnorren.
 
@bombario en ik hebben een EP uit bij Elpida Music, het zijn totaal 4 tracks:





De Festival Mix is mijn persoonlijke favoriet. :dj:
 
Ik was net even door de playlist aan het bladeren en constateerde dat veel van de tracks in de lijst niet afspelen bij mij. Stoppen na 10 seconden. Ook veel "greyed out" tracks, zijn die dan van Spotify verwijderd? Anyway, lijstje moet weer eens bijgewerkt worden vermoed ik :biertje:
 
Sinds gisteren ben ik onder mijn artiesten naam Naomi Thwum op spotify te vinden met mijn ambient album "The magic appareance of a new day". Sfeervolle ambient tracks om de kerst te versieren met onder andere het devote "Mariah". Het album is een verzameling van niet eerder officieel uitgebrachte ambient soundscapes tussen 1990 en 2021. Ik heb diverse synthesizers gebruikt vnl kurzweil K2000, JX10, PC3K8, D50.
Ik gebruikte de free RouteNote aggregator. Was wel 'even' uitzoeken hoe dat allemaal moest, maar achteraf zit het allemaal logisch in elkaar en de documentatie is uitstekend. Er valt nog veel te ontdekken. Ben ook benieuwd naar ervaringen van de diverse aggregators en wellicht vind ik daar meer info van op dit forum in andere discussies.
Eerlijke en spontane reacties vind ik heel plezierig. Toegevoegd worden aan de Synthforum playlist op spotify lijkt mij hardstikke zinvol en grote eer. link:
Spotify - Naomi Thwum - The magic appareance of a new day - ambient, atmospheric, sounscapes
playlist embedded:
 
The greyed out tracks just mean that for whatever reason, they are unavailable in your country. This could be due to licensing or the request of the record label or artist. Unfortunately, this is something that Spotify doesn't have control over as it is up to the individual music companies.
 
Hola musicfriends,

Ik sta er ook op met 2 cd,s geregistreerd in amerika.
En heb ook geld er voor gevangen.


Groeten van Andreos.
 
Back
Top