Animo Synthforum Spotify playlist?

Deleted member 34904

Gedeactiveerd account
Lid sinds
7 mei 2010
Berichten
421
Hoi mensen,

Ik dacht het is misschien leuk om een Spotify playlist te maken met alle tracks van Synthforum. Is hier animo voor?
Ik wil hem wel bijhouden.
 
Hoi mensen,

Ik dacht het is misschien leuk om een Spotify playlist te maken met alle tracks van Synthforum. Is hier animo voor?
Ik wil hem wel bijhouden.

dat wil je met de soundcloud funktie "reposten" doen? lijkt me wel voor de hand liggen.. reposten, ik zie niet eens een instelling om dat tegen te houden, zelf zou ik ook niet willen tegenhouden.. wilde t ff opzoeken en weten..
reposten staat dan in zekere zin vrij.

ik heb ook met zo'n idee zitten spelen. had niet aan "reposten" gedacht. en ik zou het zelf ook niet willen doen (te instabiel mijn leven..).

ik heb samen met iemand uit belgië een website opgericht, zonder redaktie, we hebben wel eerst zelf mensen "uitgenodigd", daarna verspreidde het zich, zodat je meer publiek kunt trekken. ik schrijf zeer langzaam, en er wordt op gepubliceerd, ook door mij, maar jammer genoeg, niet door heel veel mensen. toch trekt het veel bezoekers. het was eerst alleen voor dichters het idee, na 5 minuten dachten we; voor alle kunsten..

het is manier om elkaar te steunen, dus ik sta er voor open. zolang het met "reposten" werkt.

én een mooie naam! gelinkt aan synthforum natuurlik of zo. synthforum avengers? :? nee...


EDIT: kan deze edit nog net, want het verloopt.....

een gratis soundcloud account, met reposten, neemt natuurlik geen uren in/mee. dus het kan met een gratis account.
 
Back
Top