Muzikaal epos: Solar System: Earth III (evt met filmpje)

gemmetje : bedankt voor je wel héél enthousiaste reactie :okdan:.

Het maken van zo'n mix is wel degelijk mijn forte waar die van hermax het muzikale aspect is.
Het laatste deel heb ik bewust heel positief en optimistisch gehouden om expliciet te benadrukken hooi mooi én groots het leven op aarde kan zijn na het mineur stuk dat de mens beschrijft.
Als je zoiets wil benadrukken, moet het gewoon groots en vrolijk klinken :luv:. En daar ben ik echt wel naar op zoek geweest. Zowel in klanken (fluiten, solo viool, hoge en midden strings, Franse hoorns) als in melodie. Het forse string ritme, de percussie en drums, het openende filter geluid, de opbouw wat allemaal van de hand van Hermax is, versterkt dit verhaal compleet.

Dank voor je enthousiasme :okdan:.

:doei::koffie:
Danny
​​​​​​​
 
Dit is ook echt schitterend. Ik ben vooral onder de indruk dat jullie dit samen konden doen. Twee zielen één gedachte zeg maar.
 
skrie : bedankt ;). Je kan ook Hermax composities eens beluisteren hier op het forum. Earth leunt heel sterk aan tegen zijn persoonlijke stijl en als je dit goed vindt, zal je de rest van zijn oeuvre zeker weten te waarderen.

:doei:
Danny
 
Bedankt :okdan:. Op naar de BBC :). Ik zou inderdaad heel graag documentaire- of filmmuziek maken maar de cineasten zijn niet dik gezaaid terwijl er talloze goede muzikanten zijn. Maar dromen mag natuurlijk.


:doei:

Danny
 
Back
Top