Rumbler - The World Of Fear (short Demo)

Hey welkom terug Harry. Wat een duistere plaat man, wat een vette kick. Ik schijt bijna in mijn broek. Goed gedaan broeder, blij dat je terug bent. :)
 
Dreigende invloeden en wat een kick zeg!!
Deze track gaat het ook goed doen op feestjes!

Hey Robi tijdje niet gesproken
Thanks dat je ook de kicks lekker vind ja het moet natuurlijk goed Rumbellen die kicks haha
Kicks maken vind ik persoonlijk altijd leuk werk

(Deze track gaat het ook goed doen op feestjes!)
Dat zou mooi zijn als ze dit op een feestje draaien
Beter dan dat uptempo hardcore met die piew piew bliep kicks
 
Yeahhh!!!! Dat was mijn gevoel toen de kick er goed in kwam. Volume word wat harder gezet. Doet me een beetje denken aan Genosha Records van the Outside Agency. Voor op een feestje zou ik het wat langer willen maken en misschien iets meer structuur. Was leuk om naar de luisteren.
 
mmm een beetje te simplistisch voor mij; een bel, een koor en een kick en dan op 2.20 nog een ander geluidje en that's it. Ook de structuur is niet echt uitdagend.
Allé, doomcore is ook weer niets voor mij.
 
Yeahhh!!!! Dat was mijn gevoel toen de kick er goed in kwam. Volume word wat harder gezet. Doet me een beetje denken aan Genosha Records van the Outside Agency. Voor op een feestje zou ik het wat langer willen maken en misschien iets meer structuur. Was leuk om naar de luisteren.

Thanks voor je mening ik had niet verwacht dat er hier ervaren liefhebbers met goeie feedbacks waren
(Outside Agency) is echt een top artiest alleen hij gebruikt altijd veel breaks nu met zijn kicks word soms te druk na mijn smaak
 
mmm een beetje te simplistisch voor mij; een bel, een koor en een kick en dan op 2.20 nog een ander geluidje en that's it. Ook de structuur is niet echt uitdagend.
Allé, doomcore is ook weer niets voor mij.

Oke dankje voor je goeie feedback
dus je vind dat er meer moet gebeuren? in de track meer geluidjes en elementen er door heen?
Ik heb het bewust rustig gehouden zo dat een dj mooi dingetjes kan toevoegen in de mix om op te vullen
Maar ik snap jou mening 100% ik zal me er op gaan focussen
ik ben altijd te bang dat het te druk en rommelig word
 
Lekker vaag en duister, nice work! ik zou idd wel wat meer structuur erin brengen
 
Back
Top