Marktplaats oplichters of niet...

allstyles

Stamgast
Lid sinds
30 oktober 2018
Berichten
443
Locatie
Vriezenveen
een bijzonder mooie deal op marktplaats;
https://www.marktplaats.nl/a/muziek...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Zowiezo zou ik het ophalen voor dat bedrag (is voor mij wel 3,5 uur rijden, totaal 7 uur)



maar ik vind de communicatie wat vaag, ,.... bij woonplaats staat zoetermeer, maar zou het op moeten halen in vlissingen.
en op het adres wat ik krijg, kan ik zo haar naam ook niet vinden...


Iemand toevallig ook met deze bezig geweest?! of met haar gehandeld of deals gesloten?!


Ik heb al de afspraak om hem op te halen, maar ik hoor niks terug :frons:
 
Hoe heb je contact gehad, met haar gesproken of alleen via berichtjes? Zou in dit geval eerst met haar willen spreken, ook om te horen hoe dat zit met Zoetermeer en afhalen in Vlissingen. Eerst een beetje uithoren of dit wel snor zit, voordat je dat stuk gaat rijden.
 
Alleen via berichten op MP,.. maar degene die me de tip gaf, stuurde ook al door dat er oplichters actief waren....

Maar ook ivb met die prijs, geloof ik er niet veel van..... voordeel is scheelt weer uurtje of 7 autorijden :engel:
 
Ja, als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat in verreweg de meeste gevallen ook zo. Scheelt idd een stuk rijden naar Vlissingen, dat denken de mariniers trouwens ook... ;)
 
Voordat je zoiets op een forum vraagt toch gewoon even bellen? Kan je vragen wat je wilt en heb je gelijk een idee met wie je te maken hebt. :okdan:
 
Het is redelijk simpel, als je niks terughoort ivm ophalen is 't onzin, of verkocht.
Je tijd niet instoppen, ga muziek maken :)
 
Je kan vragen om te videobellen met whatsapp, zie je gelijk of die persoon het heeft en de staat van het apparaat.
 
Idd.. via whatsapp kun je ze zo door de mand laten vallen..

Ik kreeg laatst trouwens dit bericht van MP.. ik had een redelijk eenvoudig wachtwoord.. goeie feedback en aardig wat jaren actief... dan is het kennelijk de moeite om te hacken.

____________________
Beste Patrick,
Er is op vrijdag, 29 november 11:18 in de buurt van Johannesburg, South Africa met Xiaomi Redmi Note 3 ingelogd op je Marktplaats-account
 
De prophet 12 in "Zoetermeer " (Vlissingen / Groningen....) staat er NOG STEEDS op.
Ik heb er zojuist de 4e mail tegenaan gegooid naar verdacht at marktplaats punt nl
Geen enkele reactie, behalve het automatische antwoord :

"Geweldig dat je ons wil helpen om verdachte zaken op Marktplaats op te ruimen.
Met jouw hulp kunnen we Marktplaats nog beter schoonhouden van mensen die kwaad willen."

:stupid:gaap::r:r:stupid:Z:doei:
 
De prophet 12 in "Zoetermeer " (Vlissingen / Groningen....) staat er NOG STEEDS op.
Ik heb er zojuist de 4e mail tegenaan gegooid naar verdacht at marktplaats punt nl
Geen enkele reactie, behalve het automatische antwoord :

"Geweldig dat je ons wil helpen om verdachte zaken op Marktplaats op te ruimen.
Met jouw hulp kunnen we Marktplaats nog beter schoonhouden van mensen die kwaad willen."

:stupid:gaap::r:r:stupid:Z:doei:


Ben geen MP fan,... af en toe haal ik er wel eens wat weg,..
Maar zoiets als dit moeten ze veel beter aanpakken... :stupid
 
Goed om te weten: oplichters worden altijd extra actief aan het eind van de maand wanneer de salarissen worden gestort. Pas dus extra goed op. Videobellen of ophalen is de beste optie wanneer de prijs te goed om waar lijkt te zijn. Lukt dat niet? Gewoon verder zoeken.
 
Bel op en als je het niet vertrouwd of als je een duur apparaat koopt. Laat de verkoper je een foto toesturen met briefje met jou naam en het te verkopen apparaat er op.
 
Back
Top