Behringer: Eurorack 3-tier stand

Er zijn al wat forumleden die zelf een 3-tier rackje voor hun Behringer synths hebben gemaakt.
Voor degenen die wat minder creatief zijn heeft Behringer nu de oplossing.


"With it you can mount your Semi-Modular Synths like the WASP, Model D, K-2, Pro-1, CAT or Neutron
into an elegant and compact desktop solution. It also fits three of our 104 HP empty Eurorack Chassis / Skiffs."
 
Hoe hebben ze dat in de case opgelost dat de neutron stukje langer is, dan de andere modellen?!

Niet. Ze laten in de video voorbeelden zien van apparaten die allemaal even breed zijn. In mijn oplossing liep ik aan tegen het feit dat de K2 en Neutron breder zijn dan de Model D. Ik heb vervolgens naast de Model D een midi2cv interface (van Pete Kvitek) gemonteerd, dat wilde ik met die patch bays sowieso in de buurt hebben.
 
Lol.. ze zijn wel zo slim geweest om het Berhinger logo aan 2 kanten van zo'n zijpaneeltje te printen. Stiekum het logo naar binnen draaien en een anoniem rackje hebben is er dus niet bij.
 
Of toch?

Click image for larger version  Name:	no berhinger.png Views:	0 Size:	504,7 KB ID:	3734532
 
Of toch?


Ik had dat idee van draaien ook al maar dan moet je het hout en het frame kunnen scheiden.

Anyway ik blijf een beetje verliefd op die ronde zwart/wit knoppen van de Cat als ik dit zo zie :luv:
 
Niet. Ze laten in de video voorbeelden zien van apparaten die allemaal even breed zijn. In mijn oplossing liep ik aan tegen het feit dat de K2 en Neutron breder zijn dan de Model D. Ik heb vervolgens naast de Model D een midi2cv interface (van Pete Kvitek) gemonteerd, dat wilde ik met die patch bays sowieso in de buurt hebben.

In de omschrijving staan die modellen wel erbij dat hef past ,... mmmm:frons:
 
Als je dan weer ietsje langer nadenkt.. alleen MIDI in.. geen MIDI achterop.. meeste controllers maar 1 of 2 MIDI out ports.. :erm:
 
Voor Neutron en Modules moet je en andere skiff van behringer kopen

Niet noodzakelijkerwijs. Ik heb bij het combineren van een neutron, K2 en een model D die duidelijk in lengte verschillen het verschil met twee draadeinden van ca 6 cm en 3 mm dik overbrugt. Plaats er dan een blind paneeltje voor om het gat te dichten et voila.
 
Zit al een tijdje te denken welke 3 synths van Behringer ik in een 3-tier zou willen.
Kom er niet uit. 3 mono synths lijkt mij toch ook een beetje overkill. Misschien maar even wachten op de poly bakkies? :erm:
 
Back
Top