Deluge techno/acid jam

kobuz

Ouwe rot
Lid sinds
11 oktober 2012
Berichten
3.268
Locatie
Eindhoven
Geen afgemaakte track, maar een 'jam', die ik overigens wel uit wil gaan werken. Sinds kort heb ik de Deluge van Synthstrom, wat een topsequencer! Ik gebruik nog niet de helft van wat mogelijk is, maar werkt echt super om op deze manier aan ideetjes te werken :).

Deluge stuurt alleen midi uit, sounds komen uit de TD-3, Subsequent 37, Streichfett en Analog Rytm.

 
Hey, congrats met de Deluge!! Je had em zelf geïmporteerd zag ik in het 'gevraagd' MP deel??

Maar lekker bezig al.. :okdan: en hij werkt echt lekker ja.. veel plezier ermee :mega:
 
Thanks mannen :)

Je had em zelf geïmporteerd zag ik in het 'gevraagd' MP deel??

Haha yes, als het eenmaal in mijn hoofd zit is het lastig wachten, daarnaast wilde ik er ook gewoon een met de laatste label prints erop. En op zaterdag besteld, woensdag in huis vanuit Nieuw Zeeland, kunnen wat NL bedrijven nog wel wat van leren :)
 
Thanks mannen :)



Haha yes, als het eenmaal in mijn hoofd zit is het lastig wachten, daarnaast wilde ik er ook gewoon een met de laatste label prints erop. En op zaterdag besteld, woensdag in huis vanuit Nieuw Zeeland, kunnen wat NL bedrijven nog wel wat van leren :)

Hehe.. ja ik ken dat.. maar wow!! dat is echt super fast idd..
Ik moet die overlay nog steeds bestellen.. Moest je nog veel bijbetalen aan douanerechten?? Geloof dat het toch iets van 26% is toch? Laatst wel met een beamer via Banggood er doorheen geglipt via een of andere vage doorvoer route.. :)
 
Viel reuze mee, voor de Deluge zelf werd 875,89 afgeschreven door paypal en aan DHL moest ik 115,86 betalen (+-13%), dus denk dat Deluge niet de volledige nieuwprijs heeft opgegeven bij de duane ;)
 
I LIKE :P
wAAACH5BAEKAAAALAAAAAABAAEAAAICRAEAOw==


Hoe zit 't met de leercurve? Hoe lang duurt 't voor je dit kan - starting from zero?
 
Thanks, dit kan je na een uur al wel :). Maar ik heb dan ook al wel behoorlijk wat videos gekeken voor ie binnen was. Voor veel dingen zal je ff de manual in moeten duiken, omdat het apparaat gewoon veel kan en je niet echt een groot scherm hebt ofzo om je bij te helpen. Daar staat dan wel tegenover dat veel functionaliteit wel gelijk goed 'klikt', zeker voor de basic dingen. Patterns maak je zo en als je het song systeem een beetje snapt ben je vrij snel verschillende groepen patterns aan het switchen. Erg leuk om mee te werken in ieder geval :)
 
Back
Top