Synthforum Contest 2019: De Uitslag

Heb dat ook net onder de knie, maar die avatars ervoor irriteren me. En als je ze midden in een zin typt staan ze opeens vooraan. :frons:
 
sKeLeTvM van harte gefeliciteerd! Terechte winnaar met een steengoed nummer, maar ook de zangeres komt veel eer toe met haar prima zangpartij! En iedereen die op mijn bijdrage heeft gestemd zeer bedankt! Persoonlijk had ik het gevoel dat de vorige jaren het niveau ietsjes hoger was, maar dat komt wrsch ook doordat er toen meer inzendingen waren. Ruim 60 inzendingen vind ik overigens wel voldoende, want om alles te beluisteren en van verantwoord commentaar te voorzien is een hele klus!
 
Gefeliciteerd sKeLeTvM en Lisa DB. Mooie track!! en mooie vocals ;)
Helaas (door minder relaxte omstandigheden) niet alles kunnen luisteren, en het stemmen daarom maar voor gezien gehouden.. wel weer een aantal mooie tracks mogen ontdekken.. :) rest ga ik op een later tijdstip tot me laten komen..

Applaus ook voor de organisatie / mods die het mogelijk hebben gemaakt.:okdan:
 
Gefeliciteerd aan de winnaars en dank voor de stemmen en feedback die ik kreeg op mijn trackje!

Ik typte laatst nog dat ik vond dat ik teveel tijd en moeite kwijt was voor 11 luisteraars...
Ironisch dat ik nu 11 stemmen heb gekregen! :D

:W
 
Wow, lekker patsen met zo'n gele ster.

Proficiat Skelet, je hebt het echt verdiend. :okdan: De beste nummers komen het snelst :halleluja

Ik probeerde nog op mezelf te stemmen om het tij te keren maar dat mocht niet baten las ik later. :D

En een dikke bedankt aan de mods, moet een ton werk zijn. Alleen het luisteren naar alle nummers was een hele dagtaak.

Heh, laatste plek. Ik weet dat er nog wat aan gedaan moet worden, maar was m'n track echt zo slecht ja? :D

Wel ik vind je track de beste naam hebben, da's al iets, nu nog de rest :D
 
Laatst gewijzigd:
Mijn welgemeende felicitaties aan de winnaars. En dankjewel aan alle mensen die de moeite namen om naar mijn deuntje te luisteren, een reactie te schrijven of er zelfs op te stemmen! Hartstikke leuk weer om mee te doen, geeft de kerstperiode echt iets bijzonders (eigenlijk zou de timing zo moeten zijn dat de uitslag bekend wordt op oudjaarsavond). En ik wil ook nog even gezegd hebben dat de sfeer, het onderlinge respect & beleefdheid, en de positieve, opbouwende houding van iedereen in deze community een verademing is vergeleken bij alle aggressie, horkerigheid, lange tenen en korte lontjes die je gemiddeld op internet tegenkomt. Heel erg prettig, houen zo!
 
Gefeliciteerd sKeLeTvM ! Dat was zeker een zeer mooie track. Ook de organisatie bedankt en iedereen die mee deed, geluisterd en gereageerd heeft. Het was voor mijn de eerste keer dat ik mee deed. Zeker om alles te luisteren ben je wel wat tijd kwijt, maar ik moet zeggen dat ik dat graag deed. Ik was positief verbaasd over het niveau en de grote variëteit in stylen, waardoor je ook eens naar wat anders luistert. Applausje ook voor iedereen dus :okdan:
 
sKeLeTvM de felicitaties, ook de rest. Vooral ook bedankt voor de feedback van iedereen, daar kan ik wat mee. Volgend jaar ben ik weer van de partij!!
 
Gefeliciteerd! goeie inzending en heel gevarieerd. Ondaks mijn teleurstellende ranking was het wel weer zeer leuk en leerzaam om mee te doen.
 
grats voor iedereen! en ik denk dat dit het hoogste is wat ik met een inzending hier ooit heb behaald en dat is dan ook mede dankzij Lies :)
 
En ik wil ook nog even gezegd hebben dat de sfeer, het onderlinge respect & beleefdheid, en de positieve, opbouwende houding van iedereen in deze community een verademing is vergeleken bij alle aggressie, horkerigheid, lange tenen en korte lontjes die je gemiddeld op internet tegenkomt. Heel erg prettig, houen zo!

Mmm, dat is soms wel anders geweest... :D ( verhitte discussies mogen wel, elkaar verrot schelden dan weer liever niet)
 
Back
Top