Behringer RD-6

Plaatje verdween in de edit:

maxresdefault.jpg
 
Clap! Het is een kloon van de Acidlab Drumatix meer dan de 606
 
Snap er niets van.. Maak er extra knoppen op, andere layout etc etc en je heb eigen drumbak ipv clone. Hij klinkt wel grappig. 606 was mn eerste drummert en de tb mn eerste synth,.
 
Snap er niets van.. Maak er extra knoppen op, andere layout etc etc en je heb eigen drumbak ipv clone. Hij klinkt wel grappig. 606 was mn eerste drummert en de tb mn eerste synth,.

Ik denk dat de nostalgische look een belangrijk deel van de verkoopstrategie is.
 
Ik denk dat de nostalgische look een belangrijk deel van de verkoopstrategie is.

Ze hebben beetje zitten klooien met de kleuren. Als je er een 606 naast zet. Vind de 606 veel mooier. Maar die Uli 606 klinkt wel grappig. Leuk voor de jeugd
 
Maak er extra knoppen op, andere layout etc etc en je heb eigen drumbak ipv clone.
Ja, het is een aparte keuze. Straks hebben ze een hele zaal vol met prima bakken, maar allemaal anders. Geen eigen identiteit, alleen maar namaak. Het is eigenlijk voortdurend in de huid kruipen van anderen, als een acteur. Misschien komt het nog, het geloof in eigen kunnen, zelf iets verzinnen, uit de kast.
 
Laatst gewijzigd:
Het zou inderdaad van zelfvertrouwen getuigen moesten ze eens met iets uit eigen stal komen. Durven ze (niet)?
 
Ze hebben toch al aantal prima bakken geproduceert? Wat ik gaaf vind is dat ze hun eigen ego opzij zetten en de markt bedienen met beproefde bakken
 
O? Welke analoge drumbak hebben ze dan? Welke synth (behalve die wannabe juno?)
 
Ze hebben toch al aantal prima bakken geproduceert? Wat ik gaaf vind is dat ze hun eigen ego opzij zetten en de markt bedienen met beproefde bakken

Wat is de ego van Behringer ? Las over de Neutron dat er wel wat foutjes in zitten. Als je patch dan verspringen waardes oid. Er zal behoefde aan zijn. Er zijn altijd mensen die altijd het nieuwste willen hebben. Of gewoon graag en vaak kopen. Dat kan met dit spul helemaal ;-). Dan moet het weer weg en het volgende item moet er weer in.
 
Back
Top