Behringer 2600 (AMSynths samenwerking)

Rob Keeble maakt bekend dat de mystery-synth die (vandaag?) aangekondigd wordt op NAMM het eerste resultaat is van zijn samenwerking met Behringer. De synth zal op Superbooth in april worden gedemonstreerd (allemaal komen dus!).

https://amsynths.co.uk/home/behringe...6SIeK2s-7UXmw8

Het gaat om de synth die te horen is in deze teaser:



poweron.jpg - Click image for larger version  Name:	poweron.jpg Views:	0 Size:	18,9 KB ID:	3732811
 
Laatst gewijzigd:
Leuk, tot een paar dagen geleden was de verwachte levering bij Bax binnen 5 werkdagen, nu staat die op ’circa 6 weken’....

:stupid=(
 
Haha.. ja dat is Bax. Hetzelfde met de Polybrute. Maar in beide gevallen geldt hetzelfde voor de andere grote leveranciers. Heeft dus denk ik echt wel met de fabrikanten en logistiek te maken.
 
Ik had de langere levertijd al bij Thomann gezien en vond het opvallend dat Bax eerder in de rij stond
 
Heb je een 2600 in bestelling staan bij Bax?

Op een gegeven moment zijn de nog beschikbare exemplaren van een verwachte batch (wanneer er voldoende interesse is) natuurlijk uitverkocht? De volgende stapel laat dan weer op zich wachten aangezien Behringer, net als veel andere fabrikanten, meestal geen voorraad heeft om meteen weer te leveren.

Een vriend van me heeft twee weken geleden gehoord dat zijn (Bax) 2600 naar verwachting deze week geleverd zal worden. Het is altijd even afwachten, maar zes weken zal dat vermoedelijk niet meer gaan duren.

De levertijd van veel modellen fietsen schijnt momenteel trouwens een klein jaar te zijn :)
 
Laatst gewijzigd:
Heb je een 2600 in bestelling staan bij Bax?

Een vriend van me heeft twee weken geleden gehoord dat zijn (Bax) 2600 naar verwachting deze week geleverd zal worden. Het is altijd even afwachten, maar zes weken zal dat vermoedelijk niet meer gaan duren.
Ja, ik heb ‘m op 22 november besteld en een paar dagen later gaven ze een verwachte levering in week 1 door (gelijk aan wat er op de site werd aangegeven).
Ik weet niet wanneer die vriend ‘m heeft besteld, maar twee weken geleden was de verwachte levering ook week 1.
Ik heb verder nog geen update over de levering ontvangen...
 
Laatst gewijzigd:
Even nagevraagd: blijkt ergens eerste week november besteld te zijn. Hij is ong. twee weken geleden gebeld door Bax omdat -ie 'm in de winkel zou ophalen en betalen. Omdat de winkels voorlopig nog dicht zijn, en ze verwachtten deze week te kunnen leveren, vroegen ze of -ie alsnog per post verstuurd zou kunnen worden. Daarvoor kreeg -ie toen een directe betaallink.

Ik weet niet welke 'verwachte leverdatum' hij bij bestelling doorgekregen heeft. Maar met een beetje geluk kunnen jullie snel gaan patchen ;)
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb de 2600 ook begin november besteld. Polybrute begin september. Om de maand krijg ik een mailtje van ze dat er vertraging is. Zolang ze niet failliet gaan maakt het me niet zoveel uit.
 
Ik zit volgens Bax in de eerste leverlijn, hoor morgen of ik hem deze week binnen krijg.
 
Ik heb de 2600 ook begin november besteld. Polybrute begin september. Om de maand krijg ik een mailtje van ze dat er vertraging is. Zolang ze niet failliet gaan maakt het me niet zoveel uit.
Ik heb sinds 25 november geen updates gehad, maar afwachten (of morgen zelf maar even bellen)
 
Wat een moeilijk gedoe lijkt me dat als je geen geduld hebt om gewoon te wachten tot alles normaal leverbaar is. Stressvol en volkomen onnodig als je gewoon een beetje geduld kunt opbrengen. Over een jaar struikel je er over. Heb je al deze stress niet.
 
Wat een moeilijk gedoe lijkt me dat als je geen geduld hebt om gewoon te wachten tot alles normaal leverbaar is. Stressvol en volkomen onnodig als je gewoon een beetje geduld kunt opbrengen. Over een jaar struikel je er over. Heb je al deze stress niet.
Oh ik heb best wel geduld (9-10 maanden gewacht op de Korg ARP 2600 om uiteindelijk te horen krijgen dat er niet geleverd kan worden), maar vind het ook fijn om te weten waar ik aan toe ben als ik € 650,- overmaak.

Ik weet niet hoe diep jouw geldbuidel is, maar die van mij heeft een bodem...

De levering staat nu gepland voor week 7
 
Ik weet niet hoe diep jouw geldbuidel is, maar die van mij heeft een bodem...
Daarom bestel ik bij Thomann als de levering nog niet duidelijk is of nog weken duurt. Die pakken je geld pas als ze ook daadwerkelijk iets versturen.
 
Oh ik heb best wel geduld (9-10 maanden gewacht op de Korg ARP 2600 om uiteindelijk te horen krijgen dat er niet geleverd kan worden), maar vind het ook fijn om te weten waar ik aan toe ben als ik € 650,- overmaak.

Ik weet niet hoe diep jouw geldbuidel is, maar die van mij heeft een bodem...

De levering staat nu gepland voor week 7
Heb je daarover inmiddels contact gehad met Bax, Jurgen? Of verwacht je levering in week 7 op basis van de huidige website indicatie?
 
Daarom bestel ik bij Thomann als de levering nog niet duidelijk is of nog weken duurt. Die pakken je geld pas als ze ook daadwerkelijk iets versturen.
Wanneer Bax in je woonplaats zit kun je ophalen wanneer het er is, en in de winkel betalen.
 
Heb je daarover inmiddels contact gehad met Bax, Jurgen? Of verwacht je levering in week 7 op basis van de huidige website indicatie?
Ik heb gebeld met Bax, blijkbaar zijn ze mij vergeten een update te sturen. Ben dan wel benieuwd of je vriend deze week geleverd krijgt...
 
Ik heb gebeld met Bax, blijkbaar zijn ze mij vergeten een update te sturen. Ben dan wel benieuwd of je vriend deze week geleverd krijgt...
Ah o.k. goed om te weten. Ik laat het weten als -ie 'm binnen heeft. Dan kan -ie 'm snel daarna eens naast mijn TTSH 2600 komen zetten.

Zover ik weet heeft hij ook geen updates gehad na het betaalverzoek van een paar weken geleden. Toen vertelde Bax 'm telefonisch dat -ie rond 04-01 binnen zou komen, en dan kort daarna verstuurd zou worden.
 
Oh ik heb best wel geduld (9-10 maanden gewacht op de Korg ARP 2600 om uiteindelijk te horen krijgen dat er niet geleverd kan worden), maar vind het ook fijn om te weten waar ik aan toe ben als ik € 650,- overmaak.

Ik weet niet hoe diep jouw geldbuidel is, maar die van mij heeft een bodem...

De levering staat nu gepland voor week 7
Wat ik eerder zei wil niet zeggen dat ik het stom vind als mensen ongeduldig zijn als ze op gear wachten of zo he. Die anticipatie/voor'pret' is ook veel waard dus geniet daar ook van zou ik zeggen :) Het hoort er allemaal bij.
 
Het wordt week 6 voor de eerste 300 leveringen.
 
Back
Top