Behringer 2600 (AMSynths samenwerking)

Rob Keeble maakt bekend dat de mystery-synth die (vandaag?) aangekondigd wordt op NAMM het eerste resultaat is van zijn samenwerking met Behringer. De synth zal op Superbooth in april worden gedemonstreerd (allemaal komen dus!).

https://amsynths.co.uk/home/behringe...6SIeK2s-7UXmw8

Het gaat om de synth die te horen is in deze teaser:



poweron.jpg - Click image for larger version  Name:	poweron.jpg Views:	0 Size:	18,9 KB ID:	3732811
 
Laatst gewijzigd:
Vorige week binnengekregen en gelijk aangesloten op mijn Dark time sequencer. Heerlijk geluid gewoon. Prachtding om te jammen. Al aardig wat klanken er uit weten te toveren. Bestel ook meteen patchkabels want die zitten niet in de doos. 3 dagen na bestelling had ik hem al binnen via UPS
 
Laatst gewijzigd:
Vorige week binnengekregen en gelijk aangesloten op mijn Dark time sequencer. Heerlijk geluid gewoon. Prachtding om te jammen. Al aardig wat klanken er uit weten te toveren. Bestel ook meteen patchkabels want die zitten niet in de doos. 3 dagen na bestelling had ik hem al binnen via UPS
Had je de 2600 binnen 3 dagen binnen? Welk versie heb je besteld? Ik wacht sinds februari op een Blue Marvin, besteld bij Thomann.
 
FB_IMG_16257377936516679.jpg


Nu de barp 2600 vco ook als eurorack, de andere module's zullen ook wel spoedig volgen.

Wat een tijden!
 
Op zich interessant. Weet iemand of dit ding dezelfde VCO is als het origineel? Of stopt Behringer tegenwoordig gewoon overal z'n 3340 chip in?
 
wow dat is cool die modulles,zo een bank in een rackje net boven mijn vintage 2600 is ideaal.

En je kan hem als LFO schakelen geweldig!
 
Had je de 2600 binnen 3 dagen binnen? Welk versie heb je besteld? Ik wacht sinds februari op een Blue Marvin, besteld bij Thomann.
Ja heb de (standaard) zwarte versie besteld. Die is ook gewoon op voorraad en meteen afroepbaar. Bij de Blue Marvin staat nu nog steeds 8-10 weken levertijd
 
dat was voor mij ook een reden om voor de kerstboom-editie te gaan. Het geneuzel over de minieme verschillen onder de motorkap maakt in de praktijk niks uit. Het filter klinkt gewoon fantastisch, en de veren-galm gebruik je in de praktijk toch vooral heel subtiel. Het enige dat ik mis is dat ik niet kan schudden aan die bak om die veren te laten shaken.
 
Het enige dat ik mis is dat ik niet kan schudden aan die bak om die veren te laten shaken
Je kunt natuurlijk schudden aan die bak, maar het enige dat dan shaked ben jezelf :D.
Ik hang bijna standaard effecten aan de uitlaat en dat valt de bijdrage van zo'n verengalm sowieso al in het niet.
 
Thomann gesproken. Levering van de Blue Marvin is weer uitgesteld, dit keer naar september.
 
15-02-2021
Ze mogen je wel eens een getrouwheidspremie geven zeg, 7 maanden je euro's daar laten parkeren.
Niet dat het op de bank iets opbrengt,maar toch.
 
Bij Thomann betaal je over het algemeen pas wanneer er wordt geleverd. En tja.. bij Bax betaal je wel meteen, maar dat is momenteel wel beter dan er 0,5% rente aan de bank over te moeten betalen.
 
Ik weet ook niet zo goed of ik nu nog moet wachten of mijn geld terug vragen. Ik heb heel veel geduld, maar als ie gewoon niet komt, koop ik liever iets anders.
 
Back
Top