Behringer 2600 (AMSynths samenwerking)

Rob Keeble maakt bekend dat de mystery-synth die (vandaag?) aangekondigd wordt op NAMM het eerste resultaat is van zijn samenwerking met Behringer. De synth zal op Superbooth in april worden gedemonstreerd (allemaal komen dus!).

https://amsynths.co.uk/home/behringe...6SIeK2s-7UXmw8

Het gaat om de synth die te horen is in deze teaser:



poweron.jpg - Click image for larger version  Name:	poweron.jpg Views:	0 Size:	18,9 KB ID:	3732811
 
Laatst gewijzigd:
Lol, laat je onder rembours bezorgen anoniempje?
 
Heb zelf een gray meanie besteld, direct betalen maar ik heb dat daarna laten aanpassen naar inderdaad onder rembours. Wel vraag ik mij wel af of rembours je order lager dan direct betalen in de ranglijst zet.

Op de facebook group wordt geargumenteerd dat de eerste batches gray meanie en blue marvin eind maart al worden verstuurd door thomann, ik reken zelf op mei.
 
Op de facebook group wordt geargumenteerd dat de eerste batches gray meanie en blue marvin eind maart al worden verstuurd door thomann, ik reken zelf op mei.
Dat zou voor het eerst zijn dat Behringer sneller dan gepland gaat, ik denk ook mei-juni.
 
Heb zelf een gray meanie besteld, direct betalen maar ik heb dat daarna laten aanpassen naar inderdaad onder rembours. Wel vraag ik mij wel af of rembours je order lager dan direct betalen in de ranglijst zet.

Op de facebook group wordt geargumenteerd dat de eerste batches gray meanie en blue marvin eind maart al worden verstuurd door thomann, ik reken zelf op mei.

Als jij in een keer voor 6 miljoen euro aan synths koopt geven ze je hoe dan ook echt wel voorrang hoor.
 
Als jij in een keer voor 6 miljoen euro aan synths koopt geven ze je hoe dan ook echt wel voorrang hoor.
Dat was niet helemaal wat ik bedoelde.
Die 9999 stuks in het winkelmandje met bij het afrekenen de de melding "alle producten in het winkelmandje zijn uit voorraad direct leverbaar" is om aan te tonen dat de voorraad indicator op thomann helaas niet eerlijk is.
Veel webshops doen dit om klanten binnen te hengelen en dus is die voorraad indicator totaal onbetrouwbaar.

Ik vind het interessant om te weten of een payed order voorang heeft op een rembours order, ik heb een mail gestuurd met precies die vraag.
 
Laatst gewijzigd:
Voor diegenen die een 2600 in bestelling hebben of al binnen hebben, Sam Ecoff heeft indertijd een soort van werkboek uitgebracht met een beschrijving van alle onderdelen van een 2600. In totaal 125 pagina's verdeeld in 15 hoofdstukken, op zijn site kan je gratis het E-book downloaden; https://www.samecoff.com/wp-content/uploads/2016/12/ARP-2600-book.pdf
Dankie..... :okdan:

Als de Gray binnen is ga ik hier mee aan de slag. Wil natuurlijk met de Gray niet dezelfde fout als met de Ody die ik kortstondig had maken. Door mijn beperkte kennis schreef ik de Ody veel te snel af......

@anoniempje al die shops willen maar 1 ding.... dat is zoveel mogelijk geld binnenharken :D
 
Ik vind het interessant om te weten of een payed order voorang heeft op een rembours order, ik heb een mail gestuurd met precies die vraag.

En daar heb ik antwoord op, het maakt dus niets uit.

Hello,

Thank you for your message.

We are using the last method you described. Our backorders are listed based on the date on which they were ordered. However, if the goods come into stock, and the order can not be shipped, because the payment isn't there, we might skip to the next person on the list. With cash on delivery, this is of course not the case as this will be paid on delivery, so we can just ship it as soon as it's available.

Met vriendelijke groet,

Jaitse Veeman, Nederlands Verkoop Team
 
Berichtje van BAX, de levering van de kerstboom is wederom verschoven, nu van week 9 naar week 14. De Grey Meanie van Thomann komt week 13. Als die er eerder is mag BAX zijn kerstboom houden.
 
Dan zou ik voor de blauwe gaan, die is er over 8 werkdagen (alleen prijs nog niet bekend) :dubbel:

5C17B42D-0B38-4556-A540-5A0862109DCE.jpeg
 
Zou eigenlijk Bax handelsrente moeten rekenen, is zo langzamerhand een beetje een gratis lening van een half jaar.
 
Berichtje van BAX, de levering van de kerstboom is wederom verschoven, nu van week 9 naar week 14. De Grey Meanie van Thomann komt week 13. Als die er eerder is mag BAX zijn kerstboom houden.

Waarom zeg je je order bij Bax niet op en vraag je je geld retour?
De kerstboom is bij Thomann uit voorraad leverbaar.
 
De knoop is doorgehakt..... in 2022 en 2023 wil ik gaan reizen en hier heb ik natuurlijk een flinke berg geld voor nodig. Vandaar dat ik de vooruitbetaade pre-order voor een Behringer 2600 Gray Meanie bij BAX ongedaan maak. Ook zal ik binnenkort een aantal dingen uit mn hok te koop aanbieden om op gewenst budget te komen.

Nu heb ik via de site van Bax aangegeven dat ik het wil retourneren met een aanvullend berichtje bij de toelichting. Vandaag stond DHL voor de 2e keer aan de deur om een nog niet leverbaar product en wat ik zeker zelf nog niet geleverd heb gekregen op te halen.....

Ik zie de kwestie maar als tekortkoming in de door Bax gebuikte software. Als ze in de programering van de software rekening hadden gehouden met betaalde pre-orders voor producten die nog niet leverbaar zijn, dan zou bij een retour hiervan niet automatisch een DHL koppeling gemaakt worden. Dit zou voor alle partijen een stuk makkelijker zijn. Ik hoef niet aan de DHL bij elke poging uit te leggen dat ik niets heb ontvangen en dus ook niet retour kan meegeven. De DHL hoeft niet onnodig een ophaalafspraak in te plannen en onnodig zonder succes bij mij langs te rijden. En BAX hoeft de retour ophaal opdracht bij DHL niet handmatig te verwijderen wat voor hen ook weer kostenbesparend werkt.

Zonet heb ik maar een mail naar Bax gestuurd met verdere tekst en uitleg:

Beste,

Op 19 februari jl. is door Bax het vooruitbetaalde aankoopbedrag voor een Behringer 2600 Gray Meanie in goede orde ontvangen. Aangezien ik door omstandigheden moet afzien van de aankoop, heb ik via de website kenbaar gemaakt dat ik deze wil retourneren ondanks dat het product nog niet leverbaar is.

Vandaag 11 maart heeft DHL een 2e poging ondernomen om het nog niet leverbare product bij mij op te halen en deze aan jullie te retourneren. Zoals je hopelijk zal begrijpen is het voor mij helemaal niet mogelijk een product mee te geven wat nog niet leverbaar is en wat ik zelf niet eens geleverd heb gekregen.

Op 10 maart heb ik gepoogd telefonisch contact met de winkel hierover op te nemen. Dit is niet mogelijk doordat er een technische storing aan de zijde van Bax was volgens het automatisch telefoonbericht. Hierin werd ook medegedeeld dat het beantwoorden van inkomende mail minimaal 4 werkdagen zal duren.

Ga ik nu dagelijks de DHL aan de deur krijgen om een nog niet te leveren product bij mij af te halen?
Zal het terugbetalen van het vooruitbetaalde bedrag ook zo moeizaam verlopen of kan ik dit binnen 2 werkdagen na verzenden van deze mail tegemoetzien?

Bij eventuele vragen ben ik uiteraard via de mail bereikbaar. Een reactie van mijn kant zal zeker geen 4 werkdagen op zich laten wachten.

Hopende je voldoende te hebben geïnformeerd en in afwachting van een spoedige maar zeer adequate afhandeling van de kwestie.

Mvrgrt,
 
Waarom zeg je je order bij Bax niet op en vraag je je geld retour?
De kerstboom is bij Thomann uit voorraad leverbaar.

Omdat ik ook geen zekerheid heb dat de GM op tijd geleverd gaat worden. En betere prijs bij bax.
 
Zonet heb ik maar een mail naar Bax gestuurd met verdere tekst en uitleg
Ja, herkenbaar en vervelend dat gedoe.
Ik heb vorig jaar ook al een draadje over Bax ervaringen aangemaakt nadat ik in het laatste jaar verschillende keren slechte ervaringen had meegemaakt terwijl in de jaren ervoor ik bijna altijd goede ervaringen had.
Voor mij is het zover gekomen dat ik er al ongeveer een jaar niets meer bestel omdat ik niet nog meer ergenisssen wil ook al hebben ze soms korting enz maar ik koop er niet meer, jammer maar het is niet anders.
 
De knoop is doorgehakt..... in 2022 en 2023 wil ik gaan reizen en hier heb ik natuurlijk een flinke berg geld voor nodig. Vandaar dat ik de vooruitbetaade pre-order voor een Behringer 2600 Gray Meanie bij BAX ongedaan maak. Ook zal ik binnenkort een aantal dingen uit mn hok te koop aanbieden om op gewenst budget te komen.

Nu heb ik via de site van Bax aangegeven dat ik het wil retourneren met een aanvullend berichtje bij de toelichting. Vandaag stond DHL voor de 2e keer aan de deur om een nog niet leverbaar product en wat ik zeker zelf nog niet geleverd heb gekregen op te halen.....

Ik zie de kwestie maar als tekortkoming in de door Bax gebuikte software. Als ze in de programering van de software rekening hadden gehouden met betaalde pre-orders voor producten die nog niet leverbaar zijn, dan zou bij een retour hiervan niet automatisch een DHL koppeling gemaakt worden. Dit zou voor alle partijen een stuk makkelijker zijn. Ik hoef niet aan de DHL bij elke poging uit te leggen dat ik niets heb ontvangen en dus ook niet retour kan meegeven. De DHL hoeft niet onnodig een ophaalafspraak in te plannen en onnodig zonder succes bij mij langs te rijden. En BAX hoeft de retour ophaal opdracht bij DHL niet handmatig te verwijderen wat voor hen ook weer kostenbesparend werkt.

Zonet heb ik maar een mail naar Bax gestuurd met verdere tekst en uitleg:
Reken er maar niet op dat je je geld snel terughebt. Ik wacht inmiddels een week of zes op de restitutie betaling voor een statief dat nooit geleverd is. Bax stuurde me de dag na de dag dat DHL zou afleveren een bericht dat de zending beschadigd was geraakt bij de DHL cowboys. Ik zou zelf niets hoeven te doen, Bax zou snel contact met me opnemen. Dat was twee weken later nog niet gebeurd. Ook nu, na zes weken nog geen geld teruggehad. Wel krijg ik om de haverklap weer dezelfde email of ik foto’s van het beschadigde pakket wil sturen. Toen ik eindelijk na een klaagzang na een week een reactie kreeg werd aangegeven dat die ‘foto mails’ automatisch verstuurd worden, en dat ik die kan negeren. Ik heb er inmiddels vier gehad. ‘Drukte bij het back-office vertraagt het restitueren’. De bekende Bax bullshit.

Maar een retourzending aangeven is natuurlijk ook een beetje vreemd wanneer je wilt annuleren? Annuleringen moet je bij Bax telefonisch doorgeven. Heb ik ook een keer gedaan. Half uur in de wacht, een slome muts die er twintig minuten over deed om de annulering door te voeren. Twee weken kreeg ik bericht dat ik de bestelling kon afhalen :(
 
Laatst gewijzigd:
Omdat ik ook geen zekerheid heb dat de GM op tijd geleverd gaat worden.
In ieder geval weet je zeker dat de kerstboom via Thomann wel in een aantal dagen bij je thuis staat.
Maar goed; ieder z'n eigen keus natuurlijk.
 
Tsja, uiteindelijk ook niets mis met twee barp2600's he.
 
Maar een retourzending aangeven is natuurlijk ook een beetje vreemd wanneer je wilt annuleren? Annuleringen moet je bij Bax telefonisch doorgeven. Heb ik ook een keer gedaan. Half uur in de wacht, een slome muts die er twintig minuten over deed om de annulering door te voeren. Twee weken kreeg ik bericht dat ik de bestelling kon afhalen :(
Heb je gelijk in. Telefonisch doorgeven wist ik niet. Mijn laatste bestelling was in 2010 ofzo. Je zou verwachten dat in de huidige tijd je dit ook online kan regelen. Via de site zag ik niet zo snel een andere mogelijkheid dan retourzenden. Bellen naar de winkel op het algemene nummer in Goes kan wel maar er een staat een automatisch bericht ingesteld. Dus je krijgt niemand aan de lijn. Heb het mailtje nu gestuurd naar de after sales (rma@bax-shop.nl) ipv het algemeen mailadres van ze. Als mn telefoon is opgeladen probeer ik het op (+31) (0) 113 82 00 04 ipv het algemeen nummer van de vestiging in Goes.
 
Dat de levering onderhand voor de 4e(?) keer is uitgesteld verbaasd me niet. Toen ik mijn bestelling annuleerde wilde ze me nog overhalen ‘m te laten staan omdat de levering nu wel heel snel werd verwacht (ik had al m’n twijfels en heb die ook ge-uit). Ben blij dat ik dat gedaan heb. Het geld was overigens binnen een week weer terug (besteld via CC).

ik heb de blauwe bij Thomas in bestelling staan. Op dit moment is nog niet bekend wanneer die geleverd gaat worden, maar dat heb ik liever dan elke keer een niet gehaalde levertijd (bij Bax staat de kerstboom ‘binnen 4 weken’ en bij Thomas ‘op voorraad’).
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top