Die aankondiging was ik even vergeten. Inderdaad die doet precies wat ik zoek.voor een (hands-on) sequencer zullen jullie moeten wachten op de BCR van B.
metropolis?
voor een (hands-on) sequencer zullen jullie moeten wachten op de BCR van B./ZAQ audio
Nu nog hopen op een behringer prijs, al kan het wat hoger uitvallen door saquencer samenwerking.
Gate length is toch gewoon via CV te beinvloeden via AUX inputs?Da's wel een leuke maar wat ik echt minder vind is dat de gate length vaste waardes kent.
Sluit ik me bij aan, ellende is dat door al dat Behringer spul ik geen plek meer heb voor de restWow die BCR32 heeft wel lekkere features! Ook Footswitch in's, wat Duits is voor "extra control inputs"
Da's wel een leuke maar wat ik echt minder vind is dat de gate length vaste waardes kent.
Gate length is toch gewoon via CV te beinvloeden via AUX inputs?
AUX A / AUX B These buttons set the target of the AUX A and AUX B inputs, which can be used to modify the sequencer behaviour. ●G.LEn - Alter the gate length. This value is summed with the position of the GATE TIME knob.
Daar heb je een knop en inderdaad de aux voor. Of wat bedoel je precies met vaste waardes?
Dat kloptik neem aan dat je met de pitch velo en gate knoppen bij seq 1 en 2 de encoders hun functie geeft.
Je hoeft niet alleen drums te doen, hier hoe je de drumsequencer ook kan gebruiken met bijv een Electribe bijv en dan zet je de andere twee op cv.Jammer wel van die jackplug midi out en die drum seq met aparte triggers, dat gebruik ik dan weer niet.
nee hoorDa's wel een leuke maar wat ik echt minder vind is dat de gate length vaste waardes kent.
And if you are after an ARP 1601 sequencer - I will have three replicas available in February. If you want to reserve one just email me at sales@amsynths.co.uk
Have a relaxing Sunday and speak soon.. Rob