• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

Behringer 2600 (AMSynths samenwerking)

krautrock1958

Well-known member
waar zie op welke plek je staat? Ik heb de blauwe gisteren besteld en heb een bevestiging ontvangen, maar daar zie ik geen nummer staan...

overigens staat de verwachte levertijd nu op 13-17 weken
Ik heb me vergist, toen ik besteld had zag ik het nummer staan in de verkooprang maar dat heeft niets te maken met waar ik in de volgorde sta begreep ik later.
Ik keek nog even bij mijn order maar ook bij mij is de wachttijd 13-17 weken.

Tussen de nieuwe blauw en grijs zit dus geen verschil?

Voor zover ik heb kunnen lezen zijn ze identiek itt de originele van vroeger.

spdk

ech wel
Kun je uit zo'n 2600 ook een beetje leuke percussie loops halen, zoals uit een dfam? Of heeft die dfam iets magisch, wat daar niet in zit? Ik zit ook te kijken hoe je de phase van de oscilator zou kunnen herstarten bij iedere trigger, dat is wel fijn voor percussie, dat zal op de dfam wel standaard zijn. (Zit geen sync input op de oscilators van de 2600 begrijp ik).

anoniempje

hobby knooier
De gray meanie op thomann is inmiddels alleen bestellen op aanvraag.

De blue marvin kan nog wel besteld worden, indicatieve levertijd 12-15 weken.

AdDM

Tiroler Knie-schlempfer
Iemand al een 2600 binnen van Bax?

AdDM

Tiroler Knie-schlempfer
Kun je uit zo'n 2600 ook een beetje leuke percussie loops halen, zoals uit een dfam? Of heeft die dfam iets magisch, wat daar niet in zit? Ik zit ook te kijken hoe je de phase van de oscilator zou kunnen herstarten bij iedere trigger, dat is wel fijn voor percussie, dat zal op de dfam wel standaard zijn. (Zit geen sync input op de oscilators van de 2600 begrijp ik).

DFAM met een 2600 vergelijken want?

JurgeN

Op weg naar een werkbare setup
Haha nee, ik heb mijn order geannuleerd. Ik wacht nu op de blauwe via Thomann. Ik zit niet te springen om de Behringer, maar ik zie de lk zie laatste tijd iets te vaak dat Bax verwachtingen niet waarmaakt

sms303

WHAT UR WATCHIN'?!?!
De gray meanie op thomann is inmiddels alleen bestellen op aanvraag.
De order bevestiging heb ik binnen moet alleen nog betalen om zeker te zijn.........

Ze mogen wel es opschieten... anders wordt het toch Thomann eind van de week...

Syntax

Sound is more than a combination of noises
Bij Bax een gray meanie besteld 572,= minus 10% korting (514,8) is toch weer wat goedkoper dan bij Thomann. Nu hopen dat ze een keer gaan leveren (volgens de website ca. 5 weken levertijd)

krautrock1958

Well-known member
Bij Bax een gray meanie besteld 572,= minus 10% korting (514,8) is toch weer wat goedkoper dan bij Thomann. Nu hopen dat ze een keer gaan leveren (volgens de website ca. 5 weken levertijd)
Da's zelfs goedkoper dan de 2600 bij Bax, hoe krijgen ze dit nou voor elkaar?
Ik hoop voor jou dat ze idd gaan leveren.
En toch; ondanks dat dit wel heel aanlokkelijk is blijf ik bij m'n pre order bij Thomann omdat ik gewoon een paar slechte ervaringen heb gehad bij Bax, ik hoop voor jou dat het wat dat betreft beter gaat.

Syntax

Sound is more than a combination of noises
Da's zelfs goedkoper dan de 2600 bij Bax, hoe krijgen ze dit nou voor elkaar?
Ik hoop voor jou dat ze idd gaan leveren.
En toch; ondanks dat dit wel heel aanlokkelijk is blijf ik bij m'n pre order bij Thomann omdat ik gewoon een paar slechte ervaringen heb gehad bij Bax, ik hoop voor jou dat het wat dat betreft beter gaat.
Hoe ze het doen? , ik weet het ook niet, Ik wel bewust gewacht op Bax aangezien ik nog 10% korting had liggen. Op zich heb ik geen slechte ervaringen met Bax, maar we gaan het idd ervaren.

ishi

Administrator
Staff member
Ik heb begin november een 2600 bij Bax besteld. Laatste bericht van ze schuift de leverdatum door naar week 12. Overigens heb ik begin september een Polybrute bij ze besteld. Die staat nu op week 9. Beide bestellingen zijn al vele malen doorgeschoven. Ik heb in de tussentijd bij twee Duitse winkels geïnformeerd, maar die geven geen andere verhaal dan dat van Bax over de onduidelijkheid van levertijden.

demian

Tijdelijk lid
levering op aanvraag? Worden ze niet op een gegeven moment gewoon uit voorraad leverbaar?

Hoop wel dat die grey of blue op een gegeven moment uit voorraad leverbaar word. Want die zwarte met gare reverb heb ik weinig trek in.

spdk

ech wel
Patrick, als je een gray wil kan je mssn mijn bestelling overnemen?!?!? Ik ga zo goed als zeker bij Bax bestellen. Ik pm je de gegevens door...
Bedankt maat, maar ik vind die blauwe met gele leds wel disco. Misschien dat je iemand anders er blij mee kunt maken.