Ja, ik heb ‘m op 22 november besteld en een paar dagen later gaven ze een verwachte levering in week 1 door (gelijk aan wat er op de site werd aangegeven).Heb je een 2600 in bestelling staan bij Bax?
Een vriend van me heeft twee weken geleden gehoord dat zijn (Bax) 2600 naar verwachting deze week geleverd zal worden. Het is altijd even afwachten, maar zes weken zal dat vermoedelijk niet meer gaan duren.
Ik heb sinds 25 november geen updates gehad, maar afwachten (of morgen zelf maar even bellen)Ik heb de 2600 ook begin november besteld. Polybrute begin september. Om de maand krijg ik een mailtje van ze dat er vertraging is. Zolang ze niet failliet gaan maakt het me niet zoveel uit.
Oh ik heb best wel geduld (9-10 maanden gewacht op de Korg ARP 2600 om uiteindelijk te horen krijgen dat er niet geleverd kan worden), maar vind het ook fijn om te weten waar ik aan toe ben als ik € 650,- overmaak.Wat een moeilijk gedoe lijkt me dat als je geen geduld hebt om gewoon te wachten tot alles normaal leverbaar is. Stressvol en volkomen onnodig als je gewoon een beetje geduld kunt opbrengen. Over een jaar struikel je er over. Heb je al deze stress niet.
Daarom bestel ik bij Thomann als de levering nog niet duidelijk is of nog weken duurt. Die pakken je geld pas als ze ook daadwerkelijk iets versturen.Ik weet niet hoe diep jouw geldbuidel is, maar die van mij heeft een bodem...
Heb je daarover inmiddels contact gehad met Bax, Jurgen? Of verwacht je levering in week 7 op basis van de huidige website indicatie?Oh ik heb best wel geduld (9-10 maanden gewacht op de Korg ARP 2600 om uiteindelijk te horen krijgen dat er niet geleverd kan worden), maar vind het ook fijn om te weten waar ik aan toe ben als ik € 650,- overmaak.
Ik weet niet hoe diep jouw geldbuidel is, maar die van mij heeft een bodem...
De levering staat nu gepland voor week 7
Wanneer Bax in je woonplaats zit kun je ophalen wanneer het er is, en in de winkel betalen.Daarom bestel ik bij Thomann als de levering nog niet duidelijk is of nog weken duurt. Die pakken je geld pas als ze ook daadwerkelijk iets versturen.
Ik heb gebeld met Bax, blijkbaar zijn ze mij vergeten een update te sturen. Ben dan wel benieuwd of je vriend deze week geleverd krijgt...Heb je daarover inmiddels contact gehad met Bax, Jurgen? Of verwacht je levering in week 7 op basis van de huidige website indicatie?
Ah o.k. goed om te weten. Ik laat het weten als -ie 'm binnen heeft. Dan kan -ie 'm snel daarna eens naast mijn TTSH 2600 komen zetten.Ik heb gebeld met Bax, blijkbaar zijn ze mij vergeten een update te sturen. Ben dan wel benieuwd of je vriend deze week geleverd krijgt...
Bedankt voor de tip, ga ik onthoudenDaarom bestel ik bij Thomann als de levering nog niet duidelijk is of nog weken duurt. Die pakken je geld pas als ze ook daadwerkelijk iets versturen.
Wat ik eerder zei wil niet zeggen dat ik het stom vind als mensen ongeduldig zijn als ze op gear wachten of zo he. Die anticipatie/voor'pret' is ook veel waard dus geniet daar ook van zou ik zeggenOh ik heb best wel geduld (9-10 maanden gewacht op de Korg ARP 2600 om uiteindelijk te horen krijgen dat er niet geleverd kan worden), maar vind het ook fijn om te weten waar ik aan toe ben als ik € 650,- overmaak.
Ik weet niet hoe diep jouw geldbuidel is, maar die van mij heeft een bodem...
De levering staat nu gepland voor week 7
Spannend!Het wordt week 6 voor de eerste 300 leveringen.