Behringer 2600 (AMSynths samenwerking)

Rob Keeble maakt bekend dat de mystery-synth die (vandaag?) aangekondigd wordt op NAMM het eerste resultaat is van zijn samenwerking met Behringer. De synth zal op Superbooth in april worden gedemonstreerd (allemaal komen dus!).

https://amsynths.co.uk/home/behringe...6SIeK2s-7UXmw8

Het gaat om de synth die te horen is in deze teaser:



poweron.jpg - Click image for larger version  Name:	poweron.jpg Views:	0 Size:	18,9 KB ID:	3732811
 
Laatst gewijzigd:


Krijg het draaien niet voor mekaar, (fok die shit)!!

Gisteren aangekomen,,. duurde 2 uurtjes voordat ik ruimte had gemaakt en dat die in mijn rek kon,.. maar wat een geweldig apparaat, heb maar uurtje kunnen spelen, ... maar eerste impressie is: ik wil er nog 1 :dubbel:

Gefeliciteerd met je 2600.

Vraagje, hoe voelen die sliders aan? Puntig of zijn ze niet (meer) scherp ?
 
Krijg het draaien niet voor mekaar, (fok die shit)!!

Gisteren aangekomen,,. duurde 2 uurtjes voordat ik ruimte had gemaakt en dat die in mijn rek kon,.. maar wat een geweldig apparaat, heb maar uurtje kunnen spelen, ... maar eerste impressie is: ik wil er nog 1 :dubbel:

.

Wow, dat is een vlotte levering. Heb je 'm bij Thomann gekocht?
 
Gisteren aangekomen,,. duurde 2 uurtjes voordat ik ruimte had gemaakt en dat die in mijn rek kon,.. maar wat een geweldig apparaat, heb maar uurtje kunnen spelen, ... maar eerste impressie is: ik wil er nog 1

Mooi hoor, veel plezier ermee!
Hoe voelt het apparaat, nog op- of aanmerkingen?
 
De 2600 is een knap ontwerp, maar als ik toch zou moeten kiezen, leg ik wat meer bij en ga voor de Elta solor 50,ondanks het feit geen midi te hebben.

Even hierop reagerend aangezien deze geen eigen topic heeft: lijkt me erg leuke bak, maar onbegrijpelijk dat men kiest voor losse fx'jes op cartridges. Vind dat persoonlijk een echte dealbreker, zonde. En verder een (klein) beetje aan de prijzige kant voor wat het is.
 
Gefeliciteerd met je 2600.

Vraagje, hoe voelen die sliders aan? Puntig of zijn ze niet (meer) scherp ?


Het geheel voelt stevig en solide, geen scherpe punten en sliders zit nog best iets weerstand op.

Wist niet hoe ik geluid eruit moest krijgen, (is toch iets andere werkwijze dan andere synths, maar super simpel als je het eenmaal weet :engel:) dus best wat met faders gespeeld, maar voelt echt prima aan!!

Sleep niet met mijn gear, maar als ik ermee zou slepen had ik er zo een bij besteld, snap niet dat ze het voor die prijs hebben kunnen maken 8)
 
Mooi hoor, veel plezier ermee!
Hoe voelt het apparaat, nog op- of aanmerkingen?


Voelt echt top aan,.. zoals ik hier boven al zei, zou er zo een 2e bij kopen.
Best groot apparaat, voelt degelijk,... aan de achterkant zijn zitten de kabels onder een rand,.. wel mooi afgeschermd :okdan:

Kan vanavond wel wat meer foto's van dichtbij maken.....



Maar dat ze het voor dit geld hebben kunnen maken, is echt wonderbaarlijk,....
Ben gek op mijn eurorack spul, maar dat kost toch stuk meer dan dit,... iets ander soort beleving, maar komt verdomd dicht in de buurt.
 
Voelt echt top aan,.. zoals ik hier boven al zei, zou er zo een 2e bij kopen.
Best groot apparaat, voelt degelijk,... aan de achterkant zijn zitten de kabels onder een rand,.. wel mooi afgeschermd :okdan:

Kan vanavond wel wat meer foto's van dichtbij maken.....

Maar dat ze het voor dit geld hebben kunnen maken, is echt wonderbaarlijk,....
Ben gek op mijn eurorack spul, maar dat kost toch stuk meer dan dit,... iets ander soort beleving, maar komt verdomd dicht in de buurt.

Krijg al bijna spijt dat ik m'n preorder bij Thomann heb afgezegd, aub nou geen audioclips plaatsen hoor. ;)
 
Op de bh fb groep komen wel wat klachten binnen.
reverb phased het geluid en de filter types klinken hetzelde, een vca dat open blijft staan....

Ik ga geduldig wachten hopende dat er een 2e revisie komt met een spring verb.
 
Op de bh fb groep komen wel wat klachten binnen.
reverb phased het geluid en de filter types klinken hetzelde, een vca dat open blijft staan....

Ik ga geduldig wachten hopende dat er een 2e revisie komt met een spring verb.

Je verwacht het niet..... :biertje:
 
Gelekte info, nog niet bevestigd.
maar waar rook is is vuur 8)

zou wel tof zijn :luv:
 
Back
Top