Groovebox Rotterdam - OPROEP

Fairburg

Nieuwkomer
Lid sinds
27 november 2018
Berichten
24
Locatie
Rotterdam
Hallo Synthforum!

*IK BEN OP ZOEK NAAR GROOVEBOX GEBRUIKERS IN DE BUURT VAN ROTTERDAM*

Ik ben nu al een tijdje een vrolijke eigenaar van een Synthstrom Deluge en kan ondertussen best een potje met dit geweldige apparaat jammen. Ik heb al een aantal keer m'n Deluge meegenomen naar wat reguliere jams, maar ik merk dat in een live muziek setting een groovebox te veel overheerst en daarom altijd vrij snel weer vriendelijk van het podium wordt verwijderd (gelukkig speel ik ook sax, anders was het wel redelijk suf geweest).

Uit frustratie met een gebrek aan plekken om met een groovebox te jammen ben ik nu bezig met het opzetten van een eigen event in Rotterdam met een uniek format:
4 muziekanten met hun eigen groovebox (of aanverwant apparaat)
Één DJ mixer.
Één podium.
Één jam en hopelijk een superleuke tijd.

Nu ken ik genoeg mensen om leuke plekjes te kunnen regelen om dit format een keer testen, wat ik mis zijn mede groovebox gebruikers.
Dus bij deze een oproep aan alle mensen die interesse hebben in een live elektronische muziek jam: get in touch!

Dat kan door te reageren op dit bericht, een bericht te sturen naar @grvbxrdm op FB of Instagram of een mail te sturen naar info@grvbxrdm.nl

Ik kijk uit naar de dag dat Groovebox Rotterdam haar eerste event organiseerd, hopelijk al in het eerste kwartaal van 2020.

Groetjes,
Samuel "Fairburg" Verburg
 
Ow en om even uit te bereiden op het format:
Via een Blokas MIDIhub (die ik hopelijk binnenkort binnenkrijg) is het uiteraard ook mogelijk om alle apparaten via MIDI te syncen en allerhande creatieve routings te maken.
 
Is een digitakt een groovebox? Een TR-808 is het iig niet maar mag die dan nog wel mee?

Jazeker! En trouwens een TR-8s zou ik zelf wel als groovebox kunnen zien. Zolang het je lukt om een bassline en een synth of sample the spelen kun je al lekker grooven ;)
 
Back
Top