Korg: OPSIX

09jafgguj0b41.jpg


Een nieuwe FM bak van Korg. Meer info is nog niet bekend.
 
Ik heb ook een opsix met keys.
Ik vind die hele opsix als een speelgoed keyboardje aanvoelen. keys ook.
Heel licht plastic allemaal.

maar dat is ideaal voor op schoot lekker sound-designen! en daarvoor heb ik de keys erop ook gewoon nodig. ze zijn prima daarvoor... ik zoek geen piano ervaring in dit apparaat.
En de synth zelf is waanzinnig. zit heel veel onder de motorkap.
Geen kwaad woord van mij, fantastische synth... inclusief plastic speelgoed keyboardje feel.
het voelt inderdaad wel allemaal erg plastic aan voor een premium feel moet je er niet zijn
 
je kan trouwens ook nog voor de keys versie gaan en dan later ombouwen tot desktop versie mochten de keys je niet bevallen dan heb je als bonus een metalen case maar voegt wel 200 euro kosten toe


 
je kan trouwens ook nog voor de keys versie gaan en dan later ombouwen tot desktop versie mochten de keys je niet bevallen

Dat lijkt me een nogal omslachtige manier om een desktop versie te verkrijgen. ;)
De officiƩle desktop ziet er wat degelijker en robuuster uit. Hij heeft net even wat meer uitstraling, dus die ligt voorlopig met 3-1 voor op de keys.
 
Dat lijkt me een nogal omslachtige manier om een desktop versie te verkrijgen. ;)
De officiƩle desktop ziet er wat degelijker en robuuster uit. Hij heeft net even wat meer uitstraling, dus die ligt voorlopig met 3-1 voor op de keys.
dit was naar mijn weten ook vooral ontwikkeld omdat er op dat moment geen desktop versie bestond.. maar dacht gooi hier ff alle opties :P
 
Back
Top