Arturia Keystep Pro

Lek wat reeds gedicht is, dus geen link of extra info tot nu toe, wel plaatjes. Kom maar op met die NAMM!

keystep-pro-amperage-14-860x573.jpeg - Click image for larger version  Name:	keystep-pro-amperage-14-860x573.jpeg Views:	0 Size:	38,6 KB ID:	3731627
 

Attachments

  • 1. Main Image KeyStep Pro-860x319.png
    1. Main Image KeyStep Pro-860x319.png
    182,5 KB · Bekeken: 196
  • 1. Main Image KeyStep Pro Back-860x131.png
    1. Main Image KeyStep Pro Back-860x131.png
    37,9 KB · Bekeken: 196
Kan iemand me meer vertellen in verband met de randomness bij de KSP? Werkt die anders dan de randomness + probability bij de Beatstep Pro, met name de drum track? In de manual is het me niet heel duidelijk waarom er geen probability is in de Keystep Pro.
 
Er is nu een nieuwe firmware update 2.0


 
is er al iets geweten of daar een zwartkleurige versie ooit van uit komt van de Keystep Pro? (zoals ze al met hun andere gear deden)
 
:D

Tja, een keytar is toch vaak een beetje... niet cool. Denk dat er een boel coole gays zijn die ook niet met zo'n ding willen worden gezien. Of je moet een mooie vintage Moog Liberation hebben? Maar dan kan kleding en vooral hoofddeksels het allemaal weer teniet doen.

Bekijk bijlage 3773991
En dan komt de dag dat je een originele zwarte Korg RK-100 rond je nek hangt en je beseft: this is like a 2nd d*ck :dubbel:

(met wireless midi voorzien)
 
Er is nu een nieuwe firmware update 2.0



Ik ben wel benieuwd wat jullie van deze versie 2.0 firmware vinden ?
 
is er al iets geweten of daar een zwartkleurige versie ooit van uit komt van de Keystep Pro? (zoals ze al met hun andere gear deden)
Zwarte versie komt er ook aan bron :
Keystep pro black

917BEEFE-3F40-4796-94FC-4A5BECD30666.png


Waarschijnlijk word die stuk duurder dan witte versie!
 
Ik vroeg me af wat de mogelijkheden zijn als ik hem aansluit op me computer(Mac Ableton) naast de standaard functies ?
 
Ik vroeg me af wat de mogelijkheden zijn als ik hem aansluit op me computer(Mac Ableton) naast de standaard functies ?
Je kan de cv en gate uitgangen aansturen met usb/midi dus daarmee is het een van de meest uitgebreide midi-cv converters die nu op de markt is. Je kan de klok syncen zodat hij netjes meeloopt met je daw en je hebt software om een paar van de globale settings te configureren.
Ik weet niet zeker of je de arpeggiators met midi kan aansturen en of je transposen van sequences, wat normaal via het toetsenbord kan ook via midi kan. Dat kan ik nog es uitproberen.
Ik weet niet of er in Ableton manieren zijn om het ding als controller in te stellen. Ik gebruik zelf Cubase en daar zijn de mogelijkheden beperkt voor zover ik weet.
 
Heb de zwarte nu. Toch apart dat-ie 80 euro duurder moet zijn, maar ik heb het er graag voor over.
Waar heb die gekocht dan ?
 
Er is nu een nieuwe firmware update 2.0



Hoe bevalt deze update(2.0) nu ?
Ik wil namelijk misschien dit apparaat in toekomst aanschaffen.
Ben namelijk erg benieuwd hoe goed het werkt in combinatie met Ableton!
Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen ?
 
Heb ook dus de KSP black ondertussen, happy van, nog niet alle mogelijkheden benut, maar dat ding is dus zwaar! dacht deze voor mijn draagbare setup met de Deluge of Verselab te gebruiken, maar voorlopig blijft hij thuis, ook Keybed van goede kwaliteit, veel beter als de Keylab alhoewel ik de minikeys maar niet gewend geraak.
 
Back
Top