• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Oberheim Matrix 1000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Buyaf

Stamgast
Lid sinds
1 november 2011
Berichten
119
Waar het op neerkomt: aangeboden een nette Oberheim matrix 1000 die is voorzien van firmware 1.16 en zodoende volledig is te editten via midi. Klinkt super en functioneert compleet naar behoren. Ophalen in Groningen of verzenden.
Richtprijs: 700, maar sta open een redelijk bod.
bij serieuze belangstelling even een pb sturen, dan komen we er wel uit!

TLTR versie:
De knoop is doorgehakt: mijn in goede staat verkerende Matrix 1000 mag van eigenaar wisselen! (Al is het met lichte tegenzin)
Het betreft een zwarte unit, hij ziet er nog puik uit en werkt helemaal naar behoren!
Klinkt echt super dik (6 voice analoge poly) maar vanaf het frontpaneel zelf valt er geen een parameter te editten.
Heb zelf echter een eprom met firmware 1.16
geïnstalleerd (oude eprom is er ook nog) waardoor de Matrix prima met midi overweg kan. Hij hangt altijd via midi in en out (en Jack natuurlijk) aan m’n computer. De plug-in Ctrlr_1000 geeft je controle over alle te tunen parameters waarbij automatie ook werkt. De plug-in slaat ook de patch waar je mee bezig bent op, dus je loopt helemaal niet meer met het ding zelf te knoeien.
dat je de synth nu volledig kan editten met het gemak van een plug-in die alles integreert en onthoudt, geeft de synth echt een compleet nieuw leven en maakt hem ontzettend de moeite waard voor diegenen die op zoek zijn naar “die” sound! :-)

op dit moment is de enige actuele referentie voor een vraagprijs een paar units in Duitsland die op eBay voor minstens 800 worden verkocht. Dat lijkt mij in elk opzicht aan de hoge kant.
omdat ik een prijs moet noemen noem ik als richtprijs 700 euro. Dat is niet wat ik er absoluut voor wil hebben, maar meer een uitgangspunt.
ik sta open voor een redelijk bod. Heb je serieuze interesse, stuur dan gerust een pb, dan komen we er wel uit! :-)
De synth kan bij mij in Groningen worden opgehaald, maar als dat te vet is dan is pakketpost ook prima.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top