Korg Wavestate

korg-fm-wavestate1-770x425 (1).jpg


Somehow Future Music Magazine managed to send out their latest edition a day early and have gazumped Korg by having a complete review of their brand new Wavestate keyboard a day before it was due to be announced.

https://www.gearnews.com/leak-korg-i...izer-tomorrow/
 

Attachments

  • korg-fm-wavestate1-770x425 (1).jpg
    korg-fm-wavestate1-770x425 (1).jpg
    98,1 KB · Bekeken: 325
Not a word bij Keymusic,ze slapen daar nog.Geen wonder dat ze bijna failliet waren.:Z
 
Not a word bij Keymusic,ze slapen daar nog.Geen wonder dat ze bijna failliet waren.:Z

Heel vreemd, je moet toch iets erover zeggen op je website, zou je denken. Het zal geen verrassing zijn als ze straks definitief kopje onder gaan.
 
15% korting bij Bax was voor mij een mooi excuus om daar te preorderen, komt dus neer op € 680,= 25 weken levertijd zeggen ze, ik hoop natuurlijk dat ze het gewoon niet weten en veel sneller leveren. turnlab.be zegt op Reverb dat ze 28 feb. leveren, voor de normale € 799,= natuurlijk.

en nog iets over keymusic (hierboven genoemd); ik heb daar iets besteld op hun nederlandse site, bij retourneren moest ik het pakketje naar belgie sturen voor iets van 19 euro ipv de 7 euro naar een adres in nederland. stond niet vermeld op hun site. klacht leverde niets op. ik zal daar nooit meer iets kopen. bij andere winkels (Thomann, gear4music) heb ik alleen maar goede ervaringen.
 
25 weken levertijd zeggen ze, ik hoop natuurlijk dat ze het gewoon niet weten en veel sneller leveren. turnlab.be zegt op Reverb dat ze 28 feb. leveren, voor de normale € 799,= natuurlijk.

Ja, iemand zei ergens dat als winkels meer betalen (aan de synth makers / leveranciers), ze voorrang krijgen om het eerder te mogen / kunnen verkopen. Denk dat bax je probeert te lokken met die 15% korting en een half jaartje wachten ipv 15% ergens anders af te dragen en vooraan in de rij te staan voor de normale prijs. Tegen de tijd dat je hem dan krijgt zijn er misschien al weer een aantal 2e hands te koop.
 
Bax geeft aan dat ze naar 29 weken levertijd gaan, lekker dan, tegen die tijd heeft Ulli 'm wellicht al nagemaakt voor € 300,=

Als dat virus langer rondgaat zal de levertijd nog meer oplopen. Ook wanneer apparaten niet in China worden gemaakt kan er vertraging optreden, omdat veel componenten wel uit dat land komen. Daar zal iedereen mee te maken krijgen, ook Uli B.
 
... Raspberry Pi ...

De prijs van het instrument is dan wel wat aan de hoge kant, met een RPi onder de motorkap. Vergelijk het 'ns bijvoorbeeld met de Tasty Chips GR-1, dat draait ook een RPi. De Korg heeft weliswaar een keyboardje, maar dan nog. Je mag verwachten dat een grotere fabrikant als Korg hun producten voor een wat gunstiger kostprijs kan maken dan een kleine.
 
En nog eentje, van Sonic Lab:




Edit:

Zie nu dat Bax zegt "snel leverbaar binnen 4 werkdagen".
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top