Prettig kerstfeest Gratis Vst Silver Synth

Sidx8580

Muziekant
Lid sinds
10 april 2005
Berichten
423
Locatie
Lelystad
Hoi iedereen
hier bij wens ik iedereen een fijn kerstfeest en een leuke jaar wisseling

Zoals elk jaar zorg ik dat er met kerst nieuwe vst's van mij te downloaden zijn als een kerst kado
Dit jaar presenteer ik mijn silver synth.

Ik dacht laat ik deze keerde vst hier ook aanbieden ben erg benieuwd naar de reacties
Je kan hem hier downloaden www.stardust-audio.com/Down/Silver-3voice.zip
Of beluister de audio demos op youtube
https://www.youtube.com/watch?v=SwNDsSKwbh8&feature=share&fbclid=IwAR1X22Udn-5M6oLzE3RcvefLfq04S5Pmmc6Wzz7Y9quQ4MX-7u4UUM9trNM
https://www.youtube.com/watch?v=Lpn3_DH6c8w&t=310s
 
Dit was bij mij geen fijn kerstkado.....
Ik downloadde 'm en installeerde 'm in m'n vst map.
Daarna niet te zien in Ableton 9 en tijdens opnieuw scannen liep het vast.
Ik denk dat je nog het een en ander er aan moet doen.
Ik zit op windows 10
 
Ok dat is raar bij mij werkt alles prima, de folder moet wel alle rechten hebben omdat de vsti bij het laaden de extra modules van synthedit in de map zet. dus als jouw map op C:\Programmfiles\enzo zit dan kan hij zijn modules niet uit pakken
 
Ok dat is raar bij mij werkt alles prima, de folder moet wel alle rechten hebben omdat de vsti bij het laaden de extra modules van synthedit in de map zet. dus als jouw map op C:\Programmfiles\enzo zit dan kan hij zijn modules niet uit pakken

Ik heb op m'n C schijf in programfiles gewoon een map met alle vst's erin, nooit problemen.
De map heeft dezelfde rechten als users bijv.
Al m'n programma's zowiezo staan op de C schijf.
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb snel een update uitgebracht bij het maaken van een demo track kwam ik er achter dat hij bij sommige geluiden een heelel laage toon blijft geven
ik heb dit snel opgelost door een highpass er in te zetten de het filter max waarden op 1.2 te zetten. ook zag ik soms erg veel hoog boven de 18khz ook deze heb ik eruit weten te haalen
graag updaten naar versie 1.1
 
Back
Top