dreamer - tribal patterns

Zitten leuke elementen in maar ik hoor wel waarom ik de electribe 2 heb weggedaan.
Op een 1 of andere manier lijkt het geluid niet helemaal naar buiten te komen, alsof de kartonnen door er nog omheen zit.
Gelukkig kan je ook van alles en nogwat aansturen met dat ding, dus er is hoop ;)
 
Intro vind ik te gek en ik verlang naar meer arpjes (en ik wordt niet teleur gesteld merk ik nu :)). Ik hoor de onbalans die je beschrijft op het moment dat de kick erin komt. Ik denk dat een strakke kick wellicht mooier zou zijn geweest. Hij eist nu naar mijn smaak teveel aandacht op. Arpjes ben ik altijd gek op. Je moet wel oppassen bij een combinatie met een delay denk ik. Ik hoor nu op enkele momenten op dezelfde tel twee noten. Misschien kun je daar iets met automation doen?

De comments teruglezend, zie ik iets over een baslijn. Die heb ik zelf helemaal niet gemist. Overall prima track, fijne sfeer, maar ik denk tegelijk dat er nog iets meer ingezeten zou hebben.
 
Ik kan me zeker vinden in de groove van deze track....zat alleen wel te wachten op een stop van die kick ergens halverwege waarin je weer opbouwt naar de volgende drop, maar de vibe van dit nummer is gaaf om naar te luisteren !!
 
Wederom bedankt voor de comments luitjes! Ik ga alles proberen mee te nemen voor een revisie na de contest ;)

En toch altijd leuk om te zien hoe iedereen compleet anders luistert naar een track, wat voor de een niet kan is voor de ander weer heerlijk en vise versa.
Geen enkele track kan voor iedereen 100% voldoen denk ik dan.

tragmadat dat van die kartonnen doos heb je helemaal gelijk in, op zichzelf hoor je dit nog duidelijker. Op zich is dit met de meeste grooveboxen wel vind ik, dat ze moeilijk een groot 'geheel' kunnen vormen. Wellicht dat ie in de toekomst in een mix met andere instrumenten een leukere rol kan spelen (en inderdaad als sequencer voor live ofzo).
 
Back
Top