MatthewleBlom - Loom

Erg goed nummer, lekker eenvoudig en catchy. Een van de betere nummers die ik hier heb gehoord! Vooral als het koper begint te spelen.
 
En dan luister ik en dan kan ik bij het horen van het vocaal alleen maar denken aan een eerdere inzending van Sly Dog: Snoet & Smoel ft Hiltje - As We Go (2012)
En dan vraag ik mij af of dit dezelfde vocaliste is. * ik vraag het voor een vriend ;)
 
Eerlijk ? Dit is naar mijn gevoel een gemiste kans ! Je hebt hier met deze vocal goud in de hand en je arrangement zit maar voor 60%.
Wat bedoel ik ? Luister zelf naar 1:29 want vanaf daar zit het goed. Je had enkel dat harmonium en wat strings moeten gebruiken. Het ritme verdiend echt meer aandacht.
Het syntlijntje in de intro moet opnieuw. Minder geslaagd.
Less was more geweest ! Toch mijn stem want dit deed me denken aan Angele/Perdus en ik stel voor dat je hem goed beluistert en dan terug aan jouw track begint te sleutelen. Want beste mijnheer LeBlom, je bent er bijna !! :okdan:

Ik ben het hier mee eens. Het nummer lijkt voor mij in een identitycrisis te verkeren, is het dance ? of is het een rustige balad. Geen één van beide richtingen worden echt uitgegaan en het zit zo op het kruispunt van de 2. Het concept zit goed maar omwille van de partijen die vrij braafjes blijven kabbelen in het midden barst het niet uit.
 
Ik geloof dat alles al is gezegd. Catchy, goede vocal (tikkie zchter mag), maar ook wat cheesy sounds en drums :). Het lijkt me de moeite waard om de hele track opnieuw te arrangeren.
 
Back
Top