Sjoelie - Malibu Club (Vocal Mix)

ik heb de indruk dat de vocals het verdienen dat de begeleidende partijen iets wat meer pump hebben. Ik vind de arrangementen niet slecht, maar ze mochten misschien wat heter gemixed worden met een beetje ducking en maximizing en een stevigere beat, maar het nummer heeft wel vorm.
 
Ik had in ieder geval dit deuntje bijna de hele avond in mijn hoofd... :D Ik vind het best klinken, zeker voor 15 euro. Als je voor dat geld een tekst en een zangpartij krijgt moet je niet gaan zitten zeuren dat het niet als Adele klinkt. Ik vraag me wel af: stel dit wordt een monsterhit, dan loopt zij binnen, toch? En niet jij...
 
zeker voor 15 euro. Als je voor dat geld een tekst en een zangpartij krijgt moet je niet gaan zitten zeuren dat het niet als Adele klinkt.


Beetje rare redenering, ze zingt gewoon vals met momenten maar voor 15 euro is het ok. Ik denk niet dat ze ooit gaat "binnen lopen".:D
 
Ik vind het een goede track, beetje poppy maar daar is niets mis mee. De vocalen vind ik op zich helemaal niet zo slecht, ik heb veel slechter gehoord. Ik deel wel de kritiek dat het wellicht net een beetje te dik op de muziek ligt waardoor iedere oneffenheid extra hoorbaar wordt. Hoe dan ook: aanstekelijke track. Knap gemaakt. :okdan:
 
Lekker groovy nummertje, maar de zang past er op een of andere manier niet bij.
 
Ik vind het absoluut een catchy nummer. Ligt lekker in het gehoor en het is een echte song (iets waar ik zelf nogal moeite mee heb om te maken :)). Over je track zelf heb ik weinig anders te zeggen. De mix geeft ruimte voor verbetering wat mij betreft. Ik vind hem wat aan de lichte kant. De vocal is al veel over gezegd. Ik zou daar twee dingen aan willen toevoegen. Wees niet bang om met een pitchcorrector aan de slag te gaan als ze niet helemaal op toon zit. Neem van mij aan dat een artiest als bijvoorbeeld Madonna ook echt niet wegkomt zonder correcties :). Het tweede dat ik erover kwijt wil, is dat ze zeker een mooie stem heeft (lichtelijk nasaal, OK) maar dat deze misschien minder geschikt is voor je track. Kan ook haar techniek zijn hoor. Ere past misschien beter een wat krachtiger, meer staccato manier van zingen bij.

Maar verder zoals gezegd een heerlijk catchy nummer. :okdan:

Mss moet je de stems eens in een dropbox zetten en zien wat de criticasters ermee doen :-)

Hear hear! En gooi de andere sporen er dan ook meteen maar bij.
 
Jammer, ik krijg die associatie niet uit m’n kop, het doet mij teveel denken aan “Don’t you want me” van The Human League. Het zal de stem zijn, of het accent, of het eind van de zin: “stay-ah-ah-ay”.
 
Back
Top