Seyor - 5 years ago

Ik heb deze zangeres via fiverr gevonden en gevraagd om het nummer voor me in te zingen. Ik zing in eerste instantie zelf het nummer in zodat zij weet hoe het nummer moet worden ingezongen. De kwaliteit was overigens niet denderend goed qua opnamens, daar heb ik nog aardig wat aan moeten sleutelen. Op die manier heb ik dat vorig jaar overigens ook gedaan.

Bedankt voor deze extra informatie. Afgezien van de mix en de drums die idd beter kunnen, vind ik een heel goed nummer, zeker nou ik weet hoe je het hebt aangepakt met de zang. Ik vind haar stem mooi en instrumentatie ook prima daarbij passend!
 
In grote lijnen eens met de anderen. Prima nummer, fijne zangstem, qua sfeer ook goed, maar qua geluidsbeeld / productie had het wat minder vol en rommelig gemogen en wat duidelijker hoorbare drums.
 
Mooi nummer hoor! Fijne opbouw ook! Wel heb ik het gevoel dat de timing van de zang niet altijd 100 procent is, bijvoorbeeld van 0:38 tot 0:48. (waarschijnlijk de schuld van de zangeres:D). Leuk dat je zanglijn zelf geschreven hebt, en dat je die eerst hebt voorgezongen, ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die versie!
 
In grote lijnen eens met de anderen. Prima nummer, fijne zangstem, qua sfeer ook goed, maar qua geluidsbeeld / productie had het wat minder vol en rommelig gemogen en wat duidelijker hoorbare drums.

Ik vind zelf de Hi-Hat op sommige momenten te veel naar voren komen, dat had anders gemogen. Blijft toch lastig voor me om de drums goed te doen, vorige jaar kreeg ik vaak het commentaar dat ze te veel aanwezig waren, nu is het andersom... Hier moet ik bij het volgende nummer meer aandacht aan gaan besteden.
 
Mooi nummer hoor! Fijne opbouw ook! Wel heb ik het gevoel dat de timing van de zang niet altijd 100 procent is, bijvoorbeeld van 0:38 tot 0:48. (waarschijnlijk de schuld van de zangeres:D). Leuk dat je zanglijn zelf geschreven hebt, en dat je die eerst hebt voorgezongen, ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die versie!

Uhhh, die versie waar ik zing wil je denk niet horen :D Je hebt gelijk wat betreft de timing, ik heb daar proberen te schuiven, zonder goed resultaat. Laten we het op de zangeres houden :P
 
Goed klinkende productie, maar niet helemaal mijn smaak..
Misschien iets te recht-toe-recht-aan, qua ritme en akkoorden?
 
Heb nog een keertje geluisterd, het ligt denk ik niet aan de akkoorden.
Misschien vind ik de ritmesectie er niet helemaal bij passen?
 
Leuk nummer vooral door de vocals vind ik, de rest heeft nog wat werk nodig om het echt af te maken.
Zeer leuke stem die vrouw.
 
Dit is de eerste track van de contest die ik hoor en het is meteen raak. Erg goed. Doet me aan Lana del Rey denken.
Wat anderen ook al opmerkten, is de drum. Die past er net niet helemaal bij, maar dat is een detail.
 
Voor 1 keer ga ik geen comment schrijven. You got my vote.
BTW, Ik heb getracht je een PM te sturen, maar die optie staat blijkbaar geblokkeerd bij jou ?

Thanks, volgens mij kan je me nu wel PM sturen...
 
Haar stem doet mij echt aan adele denken maar met een vleugje ander timbre van een zangeres op wiens naam ik niet kan komen. maar nummer zit heel goed in elkaar
 
Back
Top