Ohtar - Self-oscillation

Leuk nummer, de solo synth gaat na een tijdje wel een beetje op mijn zenuwen werken.
 
Creatieve track! Door het herhalende melodietje kreeg ik op een geven moment wel het idee in een Commodore64-game te zijn beland (a la Commando) :D . Het is dan zo'n dingetje wat de hele dag in je hoofd blijft rondzingen, wat ik op zich wel aardig vind tijdens deze loze vakantiedagen. Alleen volgende week moet dat weer over zijn, hoor! Al met al best wel genoten van deze inzending...
 
Mocht wat meer variatie inzitten maar ik wel lekker ritme en vrolijk nummer.
 
Ik vind de kick en andere drums erg goed samengaan in dit nummer. Kritiekpuntje: er mag van mij wat meer bas in... het acidlijntje heeft voor mijn gevoel te weinig laag om als bas te kunnen fungeren. Verder lekker liedje hoor!
 
De eerste vox sample kwam erin en ik zat van "Ooh Fet!" aan het eind begint hij pas lekker te lopen dat had misschien iets eerder gemogen
veder klinkt het lekker en vrolijk zoals het hoort, hij had wel iets langer gekund
 
het ritme is zeker cool in dit nummer, lekker happy....leuk voor momenten.......mis wel een goede bass voor de achtergrond voor iets meer diepgang, maar al bij al leuk gemaakt !!
 
Dank voor jouw reactie bij mijn inzending. Hoewel tamelijk eenvoudig, zit jouw track strak in elkaar.
Wij beginners moeten elkaar steunen! Maar ik heb me beperkt tot 10 stemmen, en daar zat jij dus niet bij. In het onderste segment van de contest zijn we trouwens ook concurrenten van elkaar, spannend wie gaat winnen! :P
 
Back
Top