NicoNoise - Rubasement

NicoNoise

Ouwe rot
Lid sinds
1 september 2002
Berichten
1.371
Locatie
vlakbij Apeldoorn
Wederom een kortdurende impressie. Gewoon omdat het kan. Op de een of andere manier vind ik m wel fijn.

Grtz Wan

 
Ja het is weer net ff wat anders.. leuke track man!. En inderdaad zouden vocals hier niet misplaatst zijn. Ergens doet het me ook aan Yellow Magic Orchestra denken.. zie dat maar als een compliment!
 
Lekker vrolijke track! Hoewel er later wat meer send fx komt vind ik hem nog wel vrij 'droog', vooral op de drums.
 
Dank allen voor de positieve reacties en goeie tips! Volgend jaar zit er een vocal bij, weet nog niet hoe ik dat ga doen maar gaat vast lukken:)
 
Deze track heeft een glimlach op mijn gezicht getoverd. Leuk!! Vooral dat stukje tussen 0:58 en 1:12 vind ik erg goed. Deed me in de verte aan Scritti Politti denken.
 
Eerst een beetje een zeikerige opmerking: uiteraard stuur je een nummer wat je zelf fijn vindt, dus overbodige toelichting. Een krachtig nummer, moet ik zeggen, en zeer dansbaar. Zang of wat meer melodische afwisseling door andere solo instrumenten zou idd welkom zijn.
 
Ja lekker, kort en krachtig, droog, en vooral vrolijk en heeft eigenlijk ook wel humor, iets dat ik niet snel zeg van muziek.
 
needs vocals, want het nummer zelf klinkt heel pittig en bubbly maar ontbreekt toch wel wat aan
 
Ik vind het einde een beetje abrupt, zo precies van ik heb er genoeg van. Fijn is hij zoals je zegt maar te kort als je zo goed bezig bent.
 
Back
Top