axa - Here I am

axa

Sample free musician
Lid sinds
11 december 2007
Berichten
230
Locatie
Hoek van Holland
Hi, dit is mijn bijdrage, Kpop met hardrock solo

 
Fijne track man! Lekkere solo, fijne sounds, wat wil een mensch nog meer?
 
Ik stoor me een beetje aan die snares die links in de mix zitten. En voor een synth forum nogal veel gitaar.
Los daarvan stem no doubt. haha ik ben kansloos met zulke inzendingen allemaal. Wat een niveau.
 
Dit is knap neergezet Alex: mix is top, speeltechniek super :okdan:. Persoonlijk had ik gehoopt dat je met "The Darkness" zou mee gedaan hebben omdat dit meer aanleunt bij mijn persoonlijke smaak. Maar dat neemt niet weg dat dit een topprestatie is.

:doei:

Danny
 
Naast elektronische muziek luister ik erg graag naar rock en ga ik naar veel liveshows. Waar ik de geluiden en technieken in deze track terug hoor (en erg leuk vind), mis ik wel de drive en energie. Het is qua tempo allemaal zo strak en platgeslagen dat er weinig van het leven en de swing die dit soort genres juist zo gaaf maken overeind blijft naar mijn smaak. Zeker een interessante inzending!
 
Kan zo in een gave cosmopolitaanse tv serie over de hippe mensen in de grote stad :) die solo, en dat ritme: ik zie de hippe kids al met hun snelle auto's plezier maken met dit op de achtergrond.
 
Hmm, beetje vreemd dit, ik (her)ken de stijl niet echt, maar da's misschien niet zo gek, want K-Pop ken ik eigenlijk alleen maar van de (helaas vaak slechte) nieuwsberichten, en die K-pop die ik daarbij hoorde klonk toch wel heel anders :D. Tja, nee dit pakt mij niet zo, sorry, geen hardrock fan...
 
Ik denk dat mijn reactie het meest tegen die van GentleG aanleunt... :) Komt mij een beetje over als het middenstuk van een 20 minuten durende pop rock epos ergens jaren 80.
 
Ik vind de groove die je in de intro neer zet erg goed. Ik vind de solo goed, maar vind dat hij erg lang doorgaat, ik denk mede dat dat komt door de gitaarsound, het is in een lange solo niet ongewoon dat iemand anders de solo overneemt (andere amp/gitaar) Voor mij zou dat het .je op de i zijn:okdan:
 
Mooie track, heerlijk gitaarwerk! Er had van mij een zwaardere beat achter gemogen om 'm nog wat vetter te maken. Een flinke kickdrum. :) Maar die sfeer zocht je misschien niet. Hoe dan ook erg fijn.
 
Zit wel wat in maar het kan me echt niet boeien, ik vind het nogal saai voor muziek met gitaar erin. Ik ben ook nooit voor knuffelrockachtige muziek geweest maar daar kan jij niet aan doen.:D
 
Een lekker stuk muziek, maar dit zou niet op zichzelf moeten staan. Daarom onderschrijf ik de opmerkingen over een tussenstuk. Anders zou gitaarsolo meer melodisch moeten zijn. Wel breng je de power goed over, maar door te weinig dynamische (velocity) verschillen klinkt het idd wel "plat" qua volume.
 
Back
Top