Moog Subsequent 25

Blijkbaar komt er een kleine versie van de Moog Subsequent 37 aan, opvolger van de Sub-Phatty. Zou rond de €1000,- moeten gaan kosten.

Van Synth Anatomy:
Moog Subsequent 25, a 25-key version of the Subsequent 37 paraphonic analog Synthesizer is leaked in a Polish music shop catalog today.

According to the Polish Skylark Music Store, it features a two-note paraphonic (duo-mode) analog engine that is based on the design of the Subsequent 37 tribute edition.

The source also says that the Moog Subsequent 25 offers a 25 keys keyboard with aftertouch, 2 DAHDSR envelopes, a preset system with 256 sounds, arpeggiator and step sequencer. It comes also with a dedicated plugin editor that allows you to control synth from any DAW. It looks like this is the successor to the beloved Moog Sub-Phatty analog Synthesizer, which has been on the market for a long time.

CV & Gate Connectivity From The Tribute Edition?
If we can believe the source, it is based on the Subsequent 37 Tribute Edition, which is equipped with a selection of CV connections. So the Subsequent 25 will probably also have these with which you can connect to your Eurorack Synthesizer. On this Polish web store and in the matching catalog, you can see a price of 4444 Polish Zloty or converted US$1,167.84 and 1042€. Stay tuned for all details.
Source: Moog Fan Club Facebook Group

Moog-Subsequent-25.001-1024x576.jpg - Click image for larger version  Name:	Moog-Subsequent-25.001-1024x576.jpg Views:	0 Size:	32,8 KB ID:	3724203


Moog-Subsequent-25.jpg - Click image for larger version  Name:	Moog-Subsequent-25.jpg Views:	0 Size:	33,6 KB ID:	3724204
 
Laatst gewijzigd:
Deze doet mij heel erg aan de Sub Phatty denken. (mijn favoriete Moog)
Het lijkt dat het display is vervallen en ze weer dat waardeloze matrix gebeuren hebben toegepast. WHY!!?!?! Dat was echt het grootste minpunt aan de Sub Phatty.
Kostenbesparing bij Moog is soms echt niet te bevatten. Soms lijkt het alsof ze willen dat iedereen straks over is gestapt naar Behringer.
 
Ik heb nooit met de Subs gewerkt, maar was dat matrix gebeuren nu eigenlijk niet de heilige graal van de Microkorg destijds? Wat maakt het zo vervelend op de Subs?
 
Ik heb nooit met de Subs gewerkt, maar was dat matrix gebeuren nu eigenlijk niet de heilige graal van de Microkorg destijds? Wat maakt het zo vervelend op de Subs?

Sommige fabrikanten gaan ervan uit dat je alles gaat onthouden. Met een display zie je tenminste nog welke preset je hebt gekozen etc. (microkorg heeft overigens een display, ok het stelt niet veel voor maar beter iets dan niets)
 
Raar dat dit spraakmakende nieuws niet uit Amerika komt, maar uit Polen, en dat naast een advertentie van het Waldorf Blofeld Keyboard. Dat is er ook al een tijdje... :D Ik hoop voor de geestelijke gezondheid van de makers van dit nieuws dat het echt is, anders heb ik met ze te doen.
 
Een Moog Subsequent met MEER dan 37 toetsen zou ik nog interessant vinden, maar dit? :doei:
 
Raar dat dit spraakmakende nieuws niet uit Amerika komt, maar uit Polen, en dat naast een advertentie van het Waldorf Blofeld Keyboard. Dat is er ook al een tijdje... :D Ik hoop voor de geestelijke gezondheid van de makers van dit nieuws dat het echt is, anders heb ik met ze te doen.

Het is een winkel met een reclame folder. Het enige aparte is dat dit te vroeg naar buiten is gekomen lijkt mij. In de folder van Bax etc staan toch ook niet alleen nieuwe producten?
 
Originally posted by Akikaze:

Raar dat dit spraakmakende nieuws niet uit Amerika komt, maar uit Polen



Het is een winkel met een reclame folder. Het enige aparte is dat dit te vroeg naar buiten is gekomen lijkt mij.

Iemand op het hoofdkwartier van Moog zit al dagen te oefenen met behulp van dit filmpje, voor een komend -pittig- telefoongesprekje...

 
Subsequent 25_On Black_Product Shot-2.jpg - Click image for larger version  Name:	Subsequent 25_On Black_Product Shot-2.jpg Views:	0 Size:	38,7 KB ID:	3732183


Hij was al stiekem opgedoken, maar is nu ook echt aangekondigd. Een Subsequent 37 in een klein jasje zo te zien, oftewel de opvolger van de Subphatty. Volgens mij zelfde opbouw als de 37, alleen zonder arp/sequencer (dat vind ik wel jammer), maar wel mooi uitgewerkt compact ding. Ben wel benieuwd naar de prijs.

https://www.moogmusic.com/products/subsequent-25
 
Wat schattig en interessant :luv:

(over 2 jaar een kopie van die Duitse clone fabriek)
 
Spetterende solo's alleen nog maar binnen 2 octaven :beard: oh wacht, solo's behoren allang tot het verleden dus boeiend (ok en er is midi)
 
Dit is echt leuk samen met de MPC One voor aan de keukentafel. Ik ben wel verkocht , hopelijk niet te duur.
 
Dit is echt leuk samen met de MPC One voor aan de keukentafel. Ik ben wel verkocht , hopelijk niet te duur.

Leuk naast een Sub Phatty die er exact hetzelfde uitziet op de kleur na. :D​​​​​​​
 
What's the bloody point? denk ik dan
 
Back
Top