Klinkske - What Is Sound Anyway??

Mooi! Krijg er een Déjà vu van aangaande tapejes die ik draaide op Staaltplaat (020 Radio 100) in de tachtiger jaren die ik mooi vond. Deze mag er in die stijl zeker wezen en ik ben een ouwe lul ;-)
 
Mooie samenhang tussen stemsamples en piano, ik kan hier wel wat mee 8>
Zit nog te twijfelen of het goed is zo of dat ik het iets uitgesponnen had zien worden
 
Toffe verzameling van sounds waarbij ik de hele tijd heb gewacht tot het nummer ging beginnen. Niet helemaal mijn ding dus, maar wel interessant genoeg dat ik tot het einde heb 'gewacht' ;)
 
Toen ik de track startte, dacht ik even dat ik hem in twee browsers gelijktijdig aan het afspelen was. Ik heb hem gestopt om het te kunnen horen, maar het werd stil. Volgens mij is dit een love it or hate it track. Ik ben bang dat ik in de tweede categorie val. Ik kan er weinig mee, not my cup of tea.
 
Ik had eigenlijk verwacht dat ik meer sounds uit die gigantische synth-verzameling van je zou horen en minder samples/knipsels.
Experimenteel wel interessant, maar als track eigenlijk niet.
 
lekker experimenteel
erg experimenteel
lekker experimenteel
Lekker experimenteel
experimentele paranoide droom
experimentele, soundtrack
Experimentele soundscape
Experimenteel
Kom op mensen, nu heet dit al "experimenteel"? :D
Niettemin best een fraaie track, alleen jammer van die Amerikaanse filmstemmen want die doen het altijd goed.
 
Last edited by a moderator:
Ik had eigenlijk verwacht dat ik meer sounds uit die gigantische synth-verzameling van je zou horen en minder samples/knipsels.
Experimenteel wel interessant, maar als track eigenlijk niet.

Je hoort 2 analoge drumcomputers, een m1 en een cs40m ms20 mini en wat vocals van YT
Dus ik denk dat er meer uit mijn collectie komt dan je dacht.
fx is oa de re 201 en vast mezelf kennende de zoom ensoniq en jahtari
 
Back
Top